|
Kalibrering af Samsung 55" UEF7005 med billeder |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har aldrig haft problemer med at samsung apps ikke vises og heller ikke problemer med HDMI mm
det eneste der er - det er at der IKKE er "live billede" i program guiden, der er en sort firkant der hvor billedet skulle vises og en ring der bare kører rundt...ellers virker det upåklageligt og fedt billede iøvrigt også på sports udsendelser og mig der normalt ikke gider se en fodboldkamp ser nu fodbold i tv fordi det står super skarpt!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Du har garanteret Yousee, ikk? Det har jeg en løsning på :)
Slet alle kanaler der ligger på 143Mhz. Eller bedre endnu: slet alle dem der ikke er i din kanal pakke. Sluk og start tv'et op igen. Det virkede for mig :) |
|
![]() |
|
rammy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Samsung sendte en tekniker og han udskiftede hele HDMI print-koret og siden har det virket helt perfekt - heldigvis! Jeg har heller ikke problemer med de forskellige apps mere. Så happy days
![]() |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Jo Jeg har yousee , og jeg har slettet alle dem jeg ikke bruger - der er kun dem på jeg bruger samt radiokanalerne...stadig samme sorte boks med en cirkel der kører rundt....mener at det virkede første gang jeg satte det til,men tænkte ikke mere over det da firmware blev opdateret , ja så var det slut...
|
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Det var sgu underligt.. Havde det samme problem indtil for en uge siden, da en kammerat faldt over løsningen i en Samsung BD afspiller/recorder anmeldelse ovre på flatpanels.dk. Og det virkede for mig.
Men indrømmet: tror ikke min firmware er opdateret. |
|
![]() |
|
Har nu slettet alle de kanaler som ikke bruges incl alle radiokanaler så der kun er fra nr 1-98, virker stadig ikke ikke med billede i epg, der må da være mange der har samme problem?? ?
|
|
|
![]() |
|
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
hejsa alle
![]() ![]() den Kalibrering som i bruger , er det til både til film - alm tv - og konsoller??? |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Jeg bruger den samme på alle inputs, så om det er tv, film, ps3, eller Smarttv kører de alle med de samme indstillinger.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
okay
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det er her vi nævner hvilke kanaler du skal slette:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1379019134 Jeg gætter på, at du stadig har trailer-kanalen? |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
PERFEKT!! !
![]() |
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Selvfølgelig virker det
![]() |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |