|
Kalibrering af Samsung 55" UEF7005 med billeder |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det var jo skønt… men hvorfor kan det ikke lade sig gøre med alle kanalerne?
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[/QUOTE]
Prøv at slå motion plus fra. Den skal egentligt kun benyttes ved gaming. Desuden prøv at slå alt andet fra af støjfiltre i menuerne. Hvilke indstillinger kører du med ? Mvh Jan Pedersen[/QUOTE] Du tager HELT fejl! Ved gaming er det NETOP meget vigtigt IKKE at benytte det, da disse giver mærkbart input-lag... Jeg har endnu til gode at opleve et billede, hvor jeg synes, det tilfører noget positivt, bortset fra nogle enkelte sportsudsendelser. Det fjerner simpelthen hele "film-oplevelsen", men jeg kender flere der ikke kan undvære det, når de først har vænnet sig til det. Jeg tror ikke, jeg nogensinde bliver fanboy, men i en ikke så fjern fremtid, bliver de 24fps, som film er optaget med i dag helt sikkert hævet, i takt med at opløsningen stiger og teknologien ændrer sig. "The Hobbit: The Desolation of Smaug" skulle jo være optaget med dobbelt frame rate, men jeg nåede aldrig i biografen, så jeg kunne danne et indtryk af teknologien... Redigeret af Supergris - 14-Juni-2014 kl. 10:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |