|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() Sendt: 10-September-2009 kl. 16:14 |
Søger kaliberingsindstillinger til
overnævnte TV.
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Prøv søge funktionen det har været vendt flere gange både her inde og på andre sites.
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Du kan starte med: Billedfunktion = Biograf Bagrundslys indstilles til at passe til rummets belysning (typisk meget lav om aftenen) Farvetemperatur = Varm 2 Støjreduktion = fra eller meget lav MPEG-støjreduktion = fra De resterende kan jeg ikke huske - men jeg mener, at de står rimeligt OK out-of-the-box, så længe du væger Billedfunktion = Biograf. |
|
/lars
|
|
![]() |
|
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() |
Oki... Hvad med firmware? Kan slet ikke finde noget på Sonys hjemmeside
Skal jeg slå intelligent billede fra/til ? og skal Motionflow være Standard/Høj ? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1239889891
selvom det er 32 tommer kan prøve dem. bare husk det er indstillinger og har faktisk intet med kalibering at gøre. en rigtig kalibering der skal bruge prof udstyr. du kan også prøve disse http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL40W5500/Settings.htm |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Firmware burde du kunne finde her (når der bliver frigivet ny firmware): http://support.sony-europe.com/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_da_D K&m=KDL-40W5710 Dog lader det til at Sony af en eller anden grund har fjernet firmware links på de danske sider efter at jeg hentede fw1.570EA d. 31. august!?! Motionflow afhænger mest af smag og behag. Efter min smag skal det enten være slået fra eller sat til Høj. Standard Motionflow er det dårligste valg efter min mening, da det ligesom "opgiver" ganske kortvarigt í nogen situationer, og det ser mærkeligt ud. Dette problem er fuld ud reproducerbart med visse video sekvenser på mit 37W5500. EDIT: Firmware 1.570EA kan findes her (fundet indirekte): Redigeret af DrageMester - 10-September-2009 kl. 19:57 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
![]() |
super! Takker for hjælpen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |