|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
UlleChamp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 22-Juli-2009 kl. 22:12 |
Heysan I morger bliver jeg den lykkelige ejer af et Pioneer LX6090H.... Men så skulle jeg jo gerne have indstillet det, så det er til at holde ud at kigge på ;) Nogle der kan fortælle mig hvad de optimale indstillinger er for dette tv... Jeg er med på at det selvfølgelig er forskelligt fra tv til tv, og at det optimale er en ISF kalibrering... Men indtil den bliver bestilt, skal det jo gerne bruges... Eller bliver det jo bare mahogni med tiden... |
|
![]() |
|
Sionic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Tillyke med det! Det blir' du helt sikkert glad for.
![]() Måske ka' du starte med dem her... Søg evt. Avforums.com igennem og se om der er mere info (guf!) du ka' bruge. ![]() Redigeret af Sionic - 23-Juli-2009 kl. 21:46 |
|
![]() |
|
UlleChamp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Super mange tak.... En helt anden ting... Det der hedder Home Media gallery, det magter jeg ikke at få til at fungere... Nogle der har styr på det? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
ja hvis dlna virker lissom på krp modellerne så er det bare at smække en NAS server i forlængelse af skærmen så kan du afspille film musik og vise foto fra NAS direkte fra skærmen via et ethernetkabel
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |