|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Min nabo har en The Eye One Display 2, som han bruger til at kaliberer sin pc skærm, er fremgangs måde med plasma, eller hvordan gøg man?
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Hej står den til 195 $ med free shipping. Har skrevet af ren nysgerrighed og spurgt om det også gælder Danmark og om de i så fald kan skrive falsk værdi på pakken:) |
|
![]() |
|
scout ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Jeg bruger ikke antenneindgangen på tvét, da jeg bruger dvb-boks tilsluttet med RGB-scart. Indstillingerne er bare kopieret over, men indgangen kan jo godt kalibreres ved at tilslutte dvd på den. Jeg tror dog ikke at det vil gøre nogen forskel. |
|
![]() |
|
scout ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Ved kalibrering af pc monitor danner softwaren en ny icc profil som bliver loadet ved opstart af pcén. Det er ikke nødvendigt at justere noget på monitoren. Jeg har kalibreret min monitor med Spyder2express og det gav en markant forbedring. Jeg brugte Colorimetre HCFR softwaren til at måle monitoren før og efter kalibrering. Ved kalibrering af tv kan man anvende Colorimetre HCFR softwaren sammen med en af de understøttede colorimetre.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Jeg fandt disse links på amazon, men kan ikke gøre mig klog på, hvad forskellen er udover prisen. Er der forresten ikke også noget med, at det ikke er gode til at kalibrere plasmaer? http://www.amazon.com/Pantone-Eye-One-Display-Calibrator-MEU 102/dp/B000CR78CE http://www.amazon.com/Macbeth-Eye-One-Accurate-Calibration-C onscious/dp/B000NRODT4 |
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Jeg står og skal vælge mellem Spyder2 & Eye-One Display 2, og kan bare ikke finde ud af hvad der er det bedste køb for mig...
Der er selvfølgelig forskellen i prisen, men den kan jeg nu leve med. Tænker mere på om kvalitets forskellen vil spille en rolle eftersom det er første gang jeg skal til at lege med colorimetre... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |