recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalibrering Samsung UE50H6275XXE (2014 6-serie)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalibrering Samsung UE50H6275XXE (2014 6-serie)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kalibrering Samsung UE50H6275XXE (2014 6-serie)
    Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 16:08
Hej Recorder..

Jeg har købt Samsungs 6-serie 50" til soveværelset (den de har haft på forsiden af avisen i forbindelse med Elgigantens åbningssalg i Randers - se evt. avisen her)

I stuen har jeg en 2012 Samsung 8-serie (topmodellen, 46") som jeg dengang fik kalibreret af Otto (ISF).

Jeg vil i og for sig gerne ofre dette igen, da jeg absolut mener det er pengene værd - dog nok i mindre grad på en skærm til 5.000 kr.

Jeg er derfor interesseret i, at vide om der er nogle der har nogle settings til mit nye TV jeg kan prøve af (jeg er udmærket klar over, at der er forskel fra panel til panel - men det var rart at have nogle settings at gå ud fra).

På forhånd tak.

PS - hvis der er nogle der har lyst til at få mine ISF-settings til deres egen 8-serie kan I bare skrive - så skal I nok få dem :)

Vh

Christian
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 16:37

Køb en DVD eller BD med DVE, og brug den i stedet for, det er bedre end en indstilling ud fra et andet panel.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu