|
Kalibrering Samsung UE50H6275XXE (2014 6-serie) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 16:08 |
Hej Recorder..
Jeg har købt Samsungs 6-serie 50" til soveværelset (den de har haft på forsiden af avisen i forbindelse med Elgigantens åbningssalg i Randers - se evt. avisen her) I stuen har jeg en 2012 Samsung 8-serie (topmodellen, 46") som jeg dengang fik kalibreret af Otto (ISF). Jeg vil i og for sig gerne ofre dette igen, da jeg absolut mener det er pengene værd - dog nok i mindre grad på en skærm til 5.000 kr. Jeg er derfor interesseret i, at vide om der er nogle der har nogle settings til mit nye TV jeg kan prøve af (jeg er udmærket klar over, at der er forskel fra panel til panel - men det var rart at have nogle settings at gå ud fra). På forhånd tak. PS - hvis der er nogle der har lyst til at få mine ISF-settings til deres egen 8-serie kan I bare skrive - så skal I nok få dem :) Vh Christian |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb en DVD eller BD med DVE, og brug den i stedet for, det er bedre end en indstilling ud fra et andet panel. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |