|
Kalibreringer udført af butikken |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det skal være ét ord. Det er på engelsk at de to ord ville være adskilt.
Derudover synes jeg også, som nævnt, at overskriften bør være mere uddybende. For eksempel "Butikskalibreringer af TV holder ikke hvad de lover", eller noget i den retning :) |
||||
![]() |
||||
TV Kalibrering ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 10-Marts-2016 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 131 |
|||
Modtaget, tak for din rettelse og konstruktive kritik, det er taget til efterretning :)
|
||||
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|||
Der er INGEN i dette forum, som kan skrive korrekt! Så skriv du bare, hvad du har lyst til!!! JEG kan ![]() ![]() Så folkens... Kom tilbage til det, tråden blev oprettet for: Kalibrering, eller manglen på samme, eller slet INGEN kalibrering...
|
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
|||
Jeg vil også lige tilføje, at jeg bestemt sætter pris på at få information fra professionelle om hvad disse butikskalibreringer rent faktisk er, og ikke er. Jeg var mistænksom fra starten, da jeg først erfarede at f.eks. Power tilbød kalibrering, og det ser ud til at det nærmest er værre end jeg havde regnet med. Det virker som om, at de skruer lidt på en enkelt indgang og så sender en rapport med fra en helt anden kalibrering, eller noget. Godt jeg ikke behøver tænke over den slags i forhold til mit eget setup ;) Redigeret af Naiera - 22-Juli-2020 kl. 14:01 |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg er fuldstændig rådden til det der med komma ![]() Redigeret af Naiera - 22-Juli-2020 kl. 14:23 |
||||
![]() |
||||
|||
Og... Aner du hat af, hvordan filan overskriften ændres, så skal du gøre det i dit allerførste indlæg, som er det, du skrev da du oprettede tråden.
|
||||
![]() |
||||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
|||
For mig at se er der kun en væsentlig grund til at nogle butikker ønsker at sælge deres baglokalekalibreringer og derfor kommer jeg ALDRIG til at købe et kalibreret tv hos nogle af dem
Der er nu ikke noget som at være den første til at åbne en kasse!!! Kommaer og punktummer må du selv sætte for jeg gider ikke at blive mobbet fordi de er sat forkert |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Sådan - på alle punkter
![]() |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Skyhigh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2016 Status: Offline Point: 79 |
|||
Til hjælp fremover kan du forholde dig, at når 2 eller flere substantiver (navneord) følger hinanden, så skal de sammensættes -- i nærværende tilfælde følger, at én butik og én kalibrering bliver til 'butikskalibrering'.
|
||||
![]() |
||||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|||
Så er det da rart at se du komma her og tar det med et gram salt
![]() |
||||
![]() |
||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|||
Cum grano salis = et gran salt = 0,0651 gram.
Redigeret af JeTex - 22-Juli-2020 kl. 20:03 |
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
![]() |
||||
|||
PUNKTUM!! ![]() Men er der slet ingen der som mig, blot klarer sig med lidt farve- kontrast- og lysstyrkeindstillinger? Evt. også skarphed, støjreduktion og hva' har vi...
Redigeret af mnielsen - 23-Juli-2020 kl. 18:08 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |