|
Kalibreringer udført af butikken |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvorfor skulle man nøjes med det?
|
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2263 |
||
Når man bare har en bette skærm...
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
![]() |
|||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1009 |
||
Nok nærmere fordi b&o ikke ville have at folk kom så dybt ind i settings. Kan ikke huske præcist hvilket skærm de gjorder det muligt, at indstille alt det som “kræves” adgang til for at kunne lave en kalibering. Men mener det kom med Beoplay V1 serien.
|
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2263 |
||
' Tjaeh... Med kun en 25, eller 28" skærm, er kalibrering vel ligemeget. Skulle bare have et TV, som smed en god lyd fra sig!!
![]() |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
||
Når man har givet 1400 kroner for sit tv, er det nok lige i overkanten at betale en kalibrering oveni. Klaus
|
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Tror slet ikke man kan kalibrere på en brugt Ipad . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
||
50” iPad?
Produceret af Pioneer, med plasma panel?
Naaaaah ;-) Klaus |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Jeg tror han mener den app man kunne kalibrere Panasonic skærme med for nogle år siden. Ved ikke om den bruges endnu. |
|||
![]() |
|||
||
Ååååh, min fejl. Men det bliver besværligt at bruge på mit Pioneer.... Klaus
|
|||
![]() |
|||
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
||
Mht kalibrering,
så prøvede en større elektronikkæde, der ikke er power, 5 gange under købet af mit tv at sælge kalibrering og alt muligt skrammel med, jeg nægtede, og købte "kun" mit LG OLED. I kassen, da jeg kom hjem var en kalibreringsrapport :D efterfølgende prøvede jeg selv at indstille, efter flatpanels indstillinger til det TV. (samt spears and munsil calibreringsdisc) Og til sidst kom tv-kalibrering på besøg, det er alle pengene værd. Og om det er 24", så skal farverne da være i orden ? 24" eller 55" det kommer jo an på hvor langt man sidder fra skærmen ?? (altså hvor stor en del af ens sysnsfelt den dækker). /bo |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
||
Det ser jo ud til at Power har udstyret til at lave en rigtig kalibrering. De har også fået noget personale undervist i kalibrering. Det blev også slået op da de startede på kalibrering.
Noget er så åbenbart gået galt siden. Er den viden simpelthen smuldret væk ved personaleudskiftning? Det tror jeg.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
||
Var det så et brugt tv du kom hjem med??
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |