recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kamera problem Huawei
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kamera problem Huawei

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kamera problem Huawei
    Sendt: 19-Januar-2018 kl. 19:01

På vegne af min mor (og hendes Huawei p10 lite), denne forespørgsel:

Hun har problemer med billeder taget med blitz ved svag beslyning.

Se nedenstående eksempel:




Det er som om blitzen og det punkt hvor billedet bliver taget ikke er timet korrekt.

Der er ingen problemer med billeder uden blitz.


Edit: Jeg ved ikke hvorfor billedet blev så lille.

Redigeret af kaizer - 19-Januar-2018 kl. 22:04
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2018 kl. 21:55
Har set det før,,,,, bruger i et etui?  i så fald er det udskæringen omkring linsen der ikke er stor nok....
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2018 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Har set det før,,,,, bruger i et etui?  i så fald er det udskæringen omkring linsen der ikke er stor nok....


Ja, det gør hun, og jeg har også tænkt at det kunne være problemet. Der er dog ingen problemer når der ikke bruges blitz. Jeg har ikke adgang til telefonen pt., men vil teste uden cover i løbet af weekenden.
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2018 kl. 22:06
Jamen det er blitz der er problemet, lyset reflekterer på den for tætte på kant og ødelægger måden hvor på den beregner/måler,....
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2018 kl. 07:20
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Jamen det er blitz der er problemet, lyset reflekterer på den for tætte på kant og ødelægger måden hvor på den beregner/måler,....


Tak for det. Jeg ville også prøve at pille coveret af i dag.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu