|
Kamera til snorkling? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vil personlig heller benytte et GoPro 7 Black, bedre vidvinkel, ingen focus problemer og klart bedre stabilitet, umiddelbart syns jeg også kontrast og høj lyset er bedre out of the box.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9390 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg har ikke prøvet iPhone under vand.
Under vand er det store problem manglende lys, iPhone har et ret lille objektiv. Dette kunne være et problem. Evt køb et GoPro for 2500. Det kan du derefter sælge for næsten samme pris.
|
|||
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I forhold til fokus. Syntes bare jeg bar læst at go Pro ikke har autofocus? Men ja go Pro 7 Black lyder som et godt valg. Det er bare rimelig dyrt, så leder efter alternativer som måske gør det næsten lige så godt 😊 Jeg kunne eks også godt tænke mig at tage mange billeder under vand. Spørgsmålet er om go Pro er bedre end iphone 8 der?
|
|||
Nicolait
Bruger Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ville hoppe på et dji osmo. Det er lidt billigere end hero 7.
De film jeg har set fra kameraet, synes jeg, er bedre end hero 7. Alternativt, hvis det er for dyrt, så kig efter et hero 5 eller 6 måske som brugt.
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9390 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Husk der kommer nok et GoPro 8 til efteråret, så 7eren falder nok snart i pris. |
|||
Potter
Funktioner
Tak(0)
|
||
Isoleret til 4k optagelser, så er bevægelse/ motion vinderen Go Pro Hero 7. i min optik. Det kommer sig nok af b.la. at, Osmo kommer ud med 100Mbps i H264 og Go Pro kommer i 75Mbps men i H265. Ellers minder de meget om hinanden, software algoritmer i mellem dem gør, at der out of the box er forskel i skarphed, farver - lys og kontrast etc. men det optimere man i post med begge alligevel. Begge to er gode produkter, men personlig kan bedst forlig mig med Go Pro.
Redigeret af Potter - 05-Juli-2019 kl. 11:14 |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
janelne
Super bruger Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan man manuelt ændre dette?
|
|||
rskadk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan man få noget hvor man ikke skal bruge en computer? Og vil også gerne kunne overføre video til min iphone så det ligger i icloud. Kan nogle det? Eller måske google drive?
|
|||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja både GoPro og dji kan overføre til iPhone uden en computer.
|
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
@rskadk - så håber jeg virkelig du har købt masser af plads i skyen og en meget stor iphone. For det fylder som en i f..... Teknisk set er både de nyeste iphones og ipads så kraftige at du uden problemer kan lave videoredigering på dem. Men hvorfor i himlens navn ville man da fylde sin icloud op med video?Gopro, DJI Osmo bruger microSD kort til at lagre på. køb hellere en god "pung" til dem og køb så nogle stykker så du kan skifte. Så kan du lege med det hele når du kommer hjem. - Men du kommer ikke udenom at 4K video for det første fylder rigtigt meget, og dernæst så kræver det en del af computeren når man skal arbejde med det bagefter. Uanset om det er h.264 eller hevc.
|
|||
Potter
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg benytter nogle 256GB sandisk Extreme Pro SDXC hus-3 i GoPro hero 7, 128gb Burde være maks. Iflg. Spec.
Men 256 virker fint, så fik jeg også lige en undskyld for at købe nogle større til min camcorder
|
|||
|
|||
rskadk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor meget fylder det da...Siden det er så slemt? Men er det så sådan at jeg kan hente en app til iphone der automatisk overfører videoen til mit photoalbum? Eller så jeg kan redigere filmen inden den gemmes på i photoalbummet?
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |