|
kamera til synology |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juli-2012 kl. 23:15 |
Hej.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle herinde der bruger kamera til der nas. Virker det og hvilke kamera skal jeg vælge. Jeg skal bruge det til at overvåge indkørslen. Er det nemt at opsætte? mvh |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benytter et foscam. Ja let at opsætte
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
super. Det var lige dette mærke jeg havde læst om.
Kan se at det kan fås til små 1000 kr. |
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Kan det klare -22 grader i Danmark uden for? Tvivler. Jeg har kigget på Vivotek som koster en del mere men heller ikke de kan klare så meget. Måske det ikke betyder noget i praksis. Er ikke sprunget ud i det endnu
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Hej
Bruger et Vivotek FD8132 til udendørs brug sammen med en DS212J. Det kører udemærket. Har sat min til kontinuerlig optagelse. Samtidig har jeg købt et abonnement ved Jitbesked, der gør at Synology'en kan sende en SMS. Her kan du programmere Surveilance Station til at sende en besked hvis der sker noget på et bestemt tidspunkt i et bestemt område af kameraets synsfelt. mvh
|
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
Bemærk der er en helt ny survailance del med i den nye Dsm til synology. Ved ikke om den tilføjer noget spændene.
|
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Ja den nye Surveillance Station 6 beta har jeg afprøvet. Den har det med at crashe i når jeg går ind i Tidshistorikken (det den har optaget). Men det er jo en beta såe.. |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |