recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kameramobil på budget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kameramobil på budget

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Hvor skal billederne ses?

Hvis det bare er til at se på telefonskærmen, og/eller uploade til sociale medier, så behøver du ikke stille så store krav til kameraet..

Det gør hun. 
Det er er efterhånden sjældent vi slæber rundt på vores spejlrefleks, så bliver der taget et godt billede, så er det rart at der kan laves et nogenlunde stort print.

Sociale medier er ikke noget vi bruger, bortset fra messengerfunktionen
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Jeg ved ikke hvor hun har sit Mobil Abonnement eller hvad der koster. Men hvis man binder sig 6 mdr til et  YouSee Abonnement, kan man få en Samsung Galaxy A51 Mobil til 799 kr.


Hilsen Carsten.

Jeg lavede så desværre den mest tåbelige fejl 40, hvor jeg tog fejl af hvilken dato tilbuddet løb ud. Forsøgte at ringe til Yousee, for at få dem ti at skrue tiden lidt tilbage og fik i stedet et næsten lige så godt tilbud på en Samsung Galaxy A42.

Er en Samsung A42 et godt køb?
Kameraet er ikke helt så godt, men den har 5G og et større batteri
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

  Jeg lavede så desværre den mest tåbelige fejl 40, hvor jeg tog fejl af hvilken dato tilbuddet løb ud. Forsøgte at ringe til Yousee, for at få dem ti at skrue tiden lidt tilbage og fik i stedet et næsten lige så godt tilbud på en Samsung Galaxy A42.

Er en Samsung A42 et godt køb?
Kameraet er ikke helt så godt, men den har 5G og et større batteri

Hej.

Jeg kender ikke Galaxy A42. Så her er links til et par anmeldelser:



Og et citat fra sidste side: 'Finally, let's mention the €380 Galaxy A51. It's pretty much the Galaxy A42 but with a higher-res screen. If the screen resolution bothers you, but you want a Super AMOLED screen, this is an excellent alternative.'


Men så vidt jeg husker, har jeg også gennem tiderne set andre Mobil udbydere tilbyde A51 til nedsatte priser?
Det kan godt være at det ikke er tilfældet længere. Men måske andre forum medlemmer kender et godt tilbud på en A51.

Hilsen Carsten.

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 17:01
Takker Csell

Jeg tror også A51 kmmer på tilbud igen, da den ikke har 5G og lageret skal tømmes


endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu