|
kampakt kamera med video |
Besvar |
Forfatter | ||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juli-2012 kl. 22:23 |
|
Hej Er på udkik efter et kompakt kamera (IXUS størrelse) som tager ok billeder og video. Er udmærket klar over at man ikke får de bedste billeder/video med de små kamera, men ved at hvis jeg kan have det i en bukselomme, så får jeg det ofte med. Jeg har kikket på IXUS 1100 HS eller 510HS, men er der andre mærker som gør det bedre. Pris max 3.000
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har aldrig taget bedre billeder og video før jeg anskaffede en iPhone 4S. Det er ikke overdrevet at den er fennomonal
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Parabolen
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forstår egentlig ikke brugen af mobiltelefon som kamera...
Har et foreslag her til ca. kr. 3.000,- . Sony Cyber-shot DSC-HX20V. Bl. a. 20X optisk zoom og fantastisk videokvalitet. Panasonic Lumix DMC-TZ30 også med gode kvaliteter og samme egenskaber som Sony. Det er et et lidt mindre kamera og kan godt ligge i lommen. Prøv at google begge kameraer. |
||
/Erik
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har aldrig taget bedre billeder/video med en mobiltelefon, som efter jeg har fået mig en iPhone 4S. Til gengæld har jeg taget massevis af gode billeder med mit gamle Canon Powershot A620, der langt slår den kvalitet der kommer fra min iPhone 4S. Mit andet Powershot (A3200IS) tager også gode billeder, men dens videodel er ganske fremragende, her kan iPhone 4S ikke følge med. Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for forslagne vil prøve at Google de forskellige modeller.
Faldt dog over det nye Canon eos m, ved det er størrere og dyrere end den oprindelige ide. Så må iPhone være backup kamera |
||
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sony Cyber-shot DSC-HX20V. og Panasonic Lumix DMC-TZ30 er to gode bud som uden tvivl tager bedre billede end nogen smartphone. Rigtig optik, større billedchip, bedre blitz gør en stor forskel. Jeg er selv gået et trin op og har købt et Micro Four Thirds kamera, Panasonic DMC-G3 (de er lige kommet et G5). Det har en meget større CCD-chip end kompakt kameraerne og udskiftelig optik. Det er mindre end et SLR, men ikke et man lige tager i lommen, men tasken er lille.
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et godt valg kunne være dette PowerShot SX260 HS
- som kan erhverves for ca. 2300 kr. hos bl.a. Kamerahuset
Her får du bl.a. Her er et andet review inkl. sample pics og videoer på Cameralabs.com Eller det ret så roste Canon Powershot S100 - som koster ca. 3000 kr.Ift. det førstnævnte får man med dette, muligheden for at skyde i Raw format, mere vidvinkel (24mm) og blænde f/2, lidt bedre billedkvalitet + endnu mere kompakt hus - men til gengæld kun 5x optisk zoom. Redigeret af Roland - 25-Juli-2012 kl. 22:39 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |