|
Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-) |
Besvar | Side <12345 212> |
Forfatter | ||
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er helt i orden. Det var Lars der var fremme med kortet i BoShop sagen Det var kun kliken der måtte fremhæve produkter
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men nu er jeg jo også en rebel
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tillykke med den nye receiver,ja og det gir sgu stadigvæk et lille gib i mig vær gang jeg ser den receiver,og der bliver snart sendt en Pioneer Demo Contents Summer 2007 til dig,men nok først på Tirsdag,du sender bare en PM med din adresse.
M.V.H Jan
|
||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men for ikke at ødelægge Kampus' tråd mere end nødvendigt...
Så synes jeg nu det ser meget godt ud. Dejligt lyst Ja, selv spisebordet med stolene får mig til at tænke på mit første job - medhjælper på en gård.. der havde bossen dét sæt i stuen (man føler sig lidt gammel nu) |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ka' I så opføre jer ordentlig i min tråd!!! Det er en stor dag hvor jeg har fået en KLASSE RECIEVER, og hold kæft hvor lyder den bare super med mine fede B&Wer |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak skal du ha'. Jamen jeg kan fortælle at recieveren er meget smukkere i virkeligheden. Fotos kan slet ikke vise den ordentligt. Det lyder godt med den demo. Pioneer sender jo nok ikke nogen |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er det for en Pio demo som du mangler? |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du ved ikke hvor stjerne tilfreds jeg er Kampus - det var vist mig der lokkede dig........lidt |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja du får HELE skylden for at jeg har fået ny reciever Det er Summer 2007 som jeg mangler... |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Efter opsætningen af MCACC var jeg ikke ret tilfreds med lyden. Tror ikke Pio'en kan "se" at det er store gulvhøjttalere der ver tilsluttet. Diskanten var meget dominerende og bassen var nærmest ikke eksisterende. Var inde at dæmpe diskanten med S-kurven, og det hjalp. Bassen blev hævet 5,5db i 63hz området, som desværre er det laveste i EQ (savner min gl forstærker hvor bassen kunne hæves nede i 20Hz). Og nu lyder det ihvertfald bedre end det gjorde med Onkyoen, og det var jo også det der var meningen med udskiftningen. Under de her indstillinger har jeg også prøvet at skifte mellem HDMI og analog fra min BD afspiller, og det er indiskutabelt at lyden er bedst ved analog |
||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen det lyder jo nogenlunde Kampus. Men når du skriver analog, mener du så blot 2 RCA kabler (stereo), eller til f.eks. 5.1? |
||
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen det er fra Stereo udgangen på BD afspilleren, så 2 rca kabler i en god kvalitet, som tidligere sad i min CD afspiller. Og efterhånden kan jeg heller ikke høre forskel på lyden fra CD afspilleren og BD afspilleren. |
||
Besvar | Side <12345 212> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |