recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan 2 squeezeboxe synkronisere afspilning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan 2 squeezeboxe synkronisere afspilning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan 2 squeezeboxe synkronisere afspilning
    Sendt: 29-November-2008 kl. 19:10

Hejsa

Emnet siger næsten det hele:

Kan to squeezeboxe synkronisere afspilningen hvis man vælger samme sang, eller er der bare en funktionalitet til at afspille det samme som en anden boks?

Jeg spørger fordi jeg er blevet bekendt med at en airtunes kan det. F.eks. kan en aritrunes box synkronisere afspilning med en bærbar, der koblet direkte en forstærker.

Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Point: 775
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2008 kl. 19:37
Ja, du kan sagtens synkronisere flere SqueezeBox'e, det gøres fx via webinterface på serveren.

Du kan også installere SoftSqueeze på en PC og synkronoserer afspilningen på denne med en eller flere SqueezeBox'e.
Til top
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2008 kl. 20:16

Oprindeligt skrevet af Zulu Zulu skrev:

Ja, du kan sagtens synkronisere flere SqueezeBox'e, det gøres fx via webinterface på serveren.

Du kan også installere SoftSqueeze på en PC og synkronoserer afspilningen på denne med en eller flere SqueezeBox'e.

Jeg har 2 sb3 og 2 sb reciever. Jeg har ingen problemer med at synkronisere de 2 recievere eller de 2 sb3-er med hinanden. Man kan på duet fjernbetjeningen vælge, hvilke enheder der skal synkronisere.

Jeg har dog problemer med tidsforskydelse, hvis jeg mikser de 2 udgaver. Nogen der kender/har lignende problemer.

MVH
HPDahl
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2008 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af hpdahl hpdahl skrev:

Jeg har dog problemer med tidsforskydelse, hvis jeg mikser de 2 udgaver. Nogen der kender/har lignende problemer.

Jeg har også 2 SBR og 2 SB3, men jeg har ingen problemer med at synkronisere dem så lang tid der er tale om rippet musik. Hvad radio angår er det lidt sværere for efter et stykke tid går de ud af synkronisering og for så igen at blive synkroniseret efter et stykke tid.

Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu