|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
|
Definér succes |
||
![]() |
||
SimBomBom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
|
Her er der et billede af en måske hjemmefixet xbox centric, kunne ellers være nice med HDMI udgang http://www.engadget.com/2007/01/05/the-second-xbox-360-revea led-codename-zephyr/ |
||
![]() |
||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
|
Old news ![]() Det er en udviklingsversion. Den er bekræftet af MS. Men om vi får den at se som forbruger - det ved man ikke. |
||
![]() |
||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Så får i da lige det nyeste rygte med:
Sort Xbox 360 med 120GB harddisk og HDMI www.engadget.com crunchgear.com www.1pstart.com |
||
![]() |
||
![]() |
|
Sort? Det kunne være sejt
|
||
![]() |
||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Jeg har faktisk haft en sort udgave. Det er fint nok, men når alt tilbehør er i hvid synes jeg den hvide farve passer bedst.
For at komme spørgsmål i forekøbet kan jeg fortælle man ikke kan købe en sort udgave, men at jeg vandt en af de 100 nummeret Xbox 360 PGR 100 specialudgaver. ![]() |
||
![]() |
||
cbrdaniel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
Sådan at man kan bruge det, har bøvlet med det i 10-12 timer. Men det virker meget ustabilt, virker, virker ikke, kan ikke oprette forbindelse med pc hver 2. gang. Og når det så virker, hvad dælen skal man så bruge det til? Det er jo næsten håbløs at finde noget, som den kan afspille. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har ikke selv Win XP Media Center Edition, så jeg kan ikke give dig det bedste svar. Kig i stedet på xboxlife.dk som en et rigtig godt Xbox forum. Der er flere som bruger boxen som media center og giver udtryk for de er ganke tilfredse. |
||
![]() |
||
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
![]() |
|
Jeg har det til at virke.. Den har ingen problemer med at connecte til min vista. Jeg har ikke prøvet divx eller lignende, men har konverteret .ts filer til .dvr-ms format, og her virker det hele fint.. konvertering af en hd fil i .ts format på 5gb tager 4 min, så jeg synes det er kanont.. |
||
![]() |
||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
|
[QUOTE=centric]Så får i da lige det nyeste rygte med:
Sort Xbox 360 med 120GB harddisk og HDMI www.engadget.com crunchgear.com www.1pstart.com[/QUOTE] dumt spørgsmål men gider ikke til at søge rundt, hvad er det lige fordelen med en HDMI port er ? bedre billede (bare)? fatter ikke hvorfor de ikke lavede det i starten.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Fordelen ved HDMI bliver kun for TV som har 720p/1080p som input kun via HDMI og ikke via komponent eller vga som der kan købes til xboxen nu.
Derudover kan HDMI overføre de koder som gør man kan se HD-DVD i highdef (mere end de 480p som er standard opløsning på gamle TV) . HVIS filmselskaberne begynder at bruge koderne, hvilket MS officielt har sagt de ikke regner med, kan HDMI sikre at HD-DVD film stadig kan ses i 720p/1080p ved at overføre de digitale koder, såfremt både dit TV OG xboxen har indbyttet den chip der skal sende/modtage koderne. HVIS filmselskaberne begynder at bruge koderne vil mange ejerne af HD-DVD addon boxen blive meget sure da disse så vil være værdiløse og detfor tror MS ikke de begynder at benytte koderne da det vil være at forråde mange, mange købere. HDMI er digitalt i modsætning til de analoge udgange xboxen har nu. Derfor kan der være mange grunde til MS ikke har lavet HDMI udgang. Pris, kompatibilitet, plads, tid ect. |
||
![]() |
||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
|
tak centric!
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |