|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
|
hov! Redigeret af Hessi - 20-April-2009 kl. 01:33 |
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
|
Ingen der kender til det? |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
@Hessi - Ja ....Hvis din decoder kan decode de gældende formater og sende det decode'de som bitperfect LPCM via en gyldig transport ,så som et HDMI interface der kan modtage streamen på driver niveau....
dvs ATI 4xxx Intel G45 Nvidia GF8300/9300/9400 Ellers hedder det compressed bitstream DTS-HD MASTer/DolbyTrueHD passthrough...Via Xonar eller Auzens nye kort... Redigeret af Patriarken - 22-April-2009 kl. 19:59 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok - Jeg husker også at LPCM i 24Bit, 96/192khz. kun kan sendes over HDMI. Eller husker jeg forkert?
Hvis det er sådan som jeg husker så er et jo kun de nyere receivers der kan modtage og bearbejde signalet. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hvis der implicit i dit udsagn, ligger en sammenligning med SPDIF så ja. Du kan godt sende 24/96 via SPDIF - Men kun i 2 channel pcm. Hvis du vil sende flere kanaler uncompressed så skal du have mere båndbredde, hvilket vil sige HDMI. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Patriarken - ok, takker for hjælpen.
Det var nemlig i forhold til SPDIF jeg mente. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |