Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
hubba
Bruger
Oprettet: 25-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
|
Sendt: 13-Juli-2009 kl. 15:47 |
Bruger også pause knappen men ville bare høre om det kunne være rigtig at man ikke kunne bruge stop knappen..
|
 |
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
|
Sendt: 13-Juli-2009 kl. 15:49 |
Allrightythen
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
 |
Bridge
Super bruger
Oprettet: 17-Februar-2007
Point: 430
|
Sendt: 13-Juli-2009 kl. 16:15 |
hubba skrev:
Bruger også pause knappen men ville bare høre om det kunne være rigtig at man ikke kunne bruge stop knappen..
|
Nogle film(men bestemt ikke alle) understøtter resume dvs når man har trykket stop eller har slukket maskinen helt så er der mulighed for at starte filmen samme sted som man startede.
Men som nævnt, så har jeg problemer, selv når jeg trykker på pause knappen
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 13-Juli-2009 kl. 19:14 |
Bridge skrev:
hubba skrev:
|
Nogle film(men bestemt ikke alle) understøtter resume dvs når man har trykket stop eller har slukket maskinen helt så er der mulighed for at starte filmen samme sted som man startede.
Men som nævnt, så har jeg problemer, selv når jeg trykker på pause knappen
|
Må være noget der kan indstilles i menuen. Havde ikke det problem da jeg selv havde BD30.
|
 |
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
|
Sendt: 13-Juli-2009 kl. 19:37 |
Bridge skrev:
RuneH skrev:
Hvorfor ikke bare trykke på pause knappen? |
Det gør jeg også, men efter at screensaveren er kommet frem, så kan filmen kun starte forfra igen |
Tryk på en af piletasterne så vidt jeg husker, hvis det er en Universal film med egen screensaver.
|
 |
Bridge
Super bruger
Oprettet: 17-Februar-2007
Point: 430
|
Sendt: 13-Juli-2009 kl. 23:50 |
lunddal skrev:
Bridge skrev:
RuneH skrev:
Hvorfor ikke bare trykke på pause knappen? |
Det gør jeg også, men efter at screensaveren er kommet frem, så kan filmen kun starte forfra igen
|
Tryk på en af piletasterne så vidt jeg husker, hvis det er en Universal film med egen screensaver. |
Tak for tippet. Det ér en universal screen saver. Jeg prøver det lige, når jeg kommer hjem fra ferie.
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
 |