|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
HVor bliver de "billige" modeller solgt henne?
|
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Nå, nu købte jeg et ME6000 + fod + V6000 (video) for 4k... måske for dyrt, men ok, det går. Nå, men meget overraskende, så kører det fint RGB, trods TV'et er fra starten af 90'erne. Understøtter ME6000 afspilning af lydsporet fra SCART (eller måske PHONE IN) uden aktivering af billedrøret? |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Nå der kom du før mig. Nå men tillykke med dit nye tv. Lyd fra tv, går via DIN bøsningen til stereo anlæget, og lyd allene ud af dit tv får du ved at føre stereo signal til en scart adapter, som forbindes sammen med video in/ud scart. På adapteren vælger du in, og trykker AV-V.tape 2. Her kan du også tilslutte din PC. MVH. Peter Pan. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke jeg kan det du siger... Remoten er en Beolink 1000... jeg har ikke en "AV-V.tape 2" knap... Kan man det? |
|
![]() |
|
![]() |
Der er flere modeller som du kan se her, og det er længe siden jeg fik Beo4. Måske husker jeg forkert.
______________________________________ Det er helt klart at dit tv skal være tændt, men billedrøret slås fra på den måde jeg beskrev,så tv'et skal tændes det må du leve med. Lyden er tilgengæld rigtig god, ingen plastik lyd på BeoVision. Peter Pans adapter tegninger.
For at gøre det mere overskueligt, at finde lige den adapter tegning
du tidligere har set på min tråd, og som du måske nu har fået brug
for at se efter, for at kunne lodde dit nye kabel, har jeg samlet de
fleste tegninger på denne tråd.
Og på min hjemmeside.
PC'en som omdrejningspunkt. ![]()
Redigeret af Peter Pan |
|
![]() |
|
![]() |
Her er et billede af remoten. Så må du gerne sætte en rød ring omkring den knap, som du mener, at jeg skal trykke på. Tak |
|
![]() |
|
![]() |
Prøv dette |
|
![]() |
|
![]() |
Eller Dette. hvis ikke det virker må andre træde til. |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej, jeg har læst med på sidelinien og tror ikke, du kan uanset fotos og velment hjælp. Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Altså, på mine forældres MX6000 kan man bare trykker "Picture" -> "Mute" så slukker billedet og lyden på den pågældende kanal spiller videre.
På mit gamle ME6000 sker dette ikke... hvordan gør jeg så, for at høre The Voice TV uden at billedet er på? |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hvis Peter Pans tip ikke duer og tastekombinationen på samme type remote som dine forældres TV har heller ikke gør: Har du fået manualen med? Den må kunne svare på det: Kan det lade sig gøre, skal der stå hvordan, kan det ikke, kan man ikke finde noget om det. Ellers kan du evt. spørge andre her (en ny tråd foreslås) eller B&O selv, som HTPC har anvist i et svar på side 1 i tråden her. Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |