recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kan boxer ca-modul være defekt.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kan boxer ca-modul være defekt.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
dvdchr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dvdchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 21:17
Et cam-modul kan godt være defekt. Har lige været inden og afleverer et i Elgiganten idag, som jeg købte i fredags. Fredag virkede det fint, lørdag morgen var der intet liv i den. 
TV: Samsung 55" D7005
Surround: Harman Kardon AVR255
Afspiller: Samsung D8900
Højtaler: 7 stk Paradigm,
Sub: JAMO E3SUB
NAS: Lacia 2 TB
Medieafspiller: Acer REVO 70 PC


 
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Solkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af sickchild sickchild skrev:

Oprindeligt skrevet af Solkongen Solkongen skrev:

Jeg har samme problem med mit pana x20. Jeg har en boxer harddisk recorder, der er ingen problemer, når jeg bruger kortet der i. Mit gæt er cam eller tv. Har dog ikke kvittering på cam længere, så kan ikke prøve at få det byttet. Måske jeg skulle købe et nyt, kan jo så returnere det, hvis der stadig er fejl - for så må det være tv'et eller boxer..

Mit er også et X20, håber da virkelig ikke det er tv'et. Har siddet og kigget lidt på firmware opdateringer, og kan se der er en. men der står bare den retter sd-card fejl.. Men kan ikke se om der har været nogle tidligere updates, som måske har kunne rette noget. 

Og jeg har lige kørt hele dagen med ca-modul i et andet tv med samme antenne stik, og der kommer ikke et eneste udfald eller noget. 
Hos mig er der gode dage og så dårlige dage.... i dag har der ingen problemer været.. Den nyeste firmware der ligger hos panasonic er 1012, men mit blev leveret med 1014, så heller ingen hjælp at hente der - men det lyder desværre lidt som om at det er tv'et Dead
LG LM760T
LG HR925N
Sony STR-DA2400ES
Dali Blue 6006, R1000 & C1000
Open Hour Chameleon
Synology DS415+
iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G
Apple TV2 med Kodi
Nintendo Wii
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af Solkongen Solkongen skrev:

Hos mig er der gode dage og så dårlige dage.... i dag har der ingen problemer været.. Den nyeste firmware der ligger hos panasonic er 1012, men mit blev leveret med 1014, så heller ingen hjælp at hente der - men det lyder desværre lidt som om at det er tv'et Dead
 
Min konklusion var nu at det var CA-modulet der havde en defekt som i mit tilfælde ikke forekom på alle tv - jeg fik det ombyttet til et andet af samme fabrikat og nu er der ingen problemer Smile
Til top
Recorder-hero Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-August-2011
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Recorder-hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 10:58
Har fået Boxer + CA-modul for 1½ uge siden til min BD-D8900S Samsung HDD. Sidste søndag var modulet dødt og fik det ombyttet uden problemer. Denne søndag er det så stået af igen! Er kommet til den konklusion, at det er HDD'en, der ikke spiller sammen med CA-modulet. Den er ganske vist ikke Boxer-godkendt, men har virket fint de første 3 dage efter hver gang der er kommet nyt CA-modul. Har andre oplevet, at deres hardware har dræbt CA-modulet? Eller har jeg bare været så uheldig at få to dårlige CA-moduler?
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Solkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 20:47
En lille update. Jeg fik et nyt boxer CI modul for et ½ års tid siden, men samme fabrikant som det jeg havde i forvejen, SMIT - og fejlen på udfaldet var der stadig Angry Nu har jeg så lige fået et boxer CI+ modul, også smit. Men stik i mod alle forventninger, så virkede CI+ modulet i mit X20 uden support for CI+. Og ikke nok med det, jeg får ikke udfald længere. Så endelig kan jeg se tv direkte på mit pana x20 uden at skulle tænde for sagem boxen Big smile
LG LM760T
LG HR925N
Sony STR-DA2400ES
Dali Blue 6006, R1000 & C1000
Open Hour Chameleon
Synology DS415+
iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G
Apple TV2 med Kodi
Nintendo Wii
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 21:49
Det lyder godt nok mystisk. Jeg har faktisk ikke fået gjort noget ved mit problem endnu. Men det var en befrielse da de sendte alle kanaler ukodet. For så kørte det bare.
Til top
em1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Januar-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér em1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 11:56
Jeg har et CI+ modul til Boxer fra Neotion og et Pannasonic 42ST32. Når jeg skifter mellem DVB-T og DVB-S tunerne, kommer der en statusbesked om, at autentifikation mellem modul og vært er gennemført med succes. En lignende meddelelse kommer, når jeg sapper forbi en kanal, jeg ikke har rettigheder til.
Det synes jeg er meget belastende. Jeg har prøvet med et gammelt CAM modul (SMIT?) fra dengang jeg havde kabeltv, og der kommer ingen statusmeddelelse hele tiden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu