recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan Coolshop Premium betale sig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan Coolshop Premium betale sig?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan Coolshop Premium betale sig?
    Sendt: 28-Juli-2019 kl. 10:54
Jeg hører gerne om erfaringer med Coolshop Premium, hvor varerne er billigere mod et månedligt gebyr på 39 kroner
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2019 kl. 12:25
Du kan jo selv se prisforskellene og vurdere dit eget behov. Køber du en vare der er dyr nok sparer du 40,- og premium koster som bekendt 39,-. Så har du premium i en måned, og du kan aflyse med det samme, så abonnementet ikke bliver fornyet automatisk.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2019 kl. 18:49
Jeg meldte mig ind specifikt for at købe screen protector til knægtens nintendo switch (gratis prøve måned)
Prisen kom ned på 39,- for 2 stk. Det var stort set som Kina priser. Og de blev leveret dagen efter. Godt nok smadret af posten, men dagen efter kom der nye med posten
Til top
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pittens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2019 kl. 20:44
kan kun anbefale det. Har været premium i lang tid og gratis porto alene er det hele værd - jeg starter på job i morgen og har mistet en del toiletattiklet på ferien - bestilte nye sager i går og modtog her til morgen 😊

Alt hvad jeg kan købe hos coolshop køber jeg der og det er alt fra spil og film til toiletartikler 😊

De har super priser på en del UHD film også som premium member.
Til top
DjonDjoe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-Juni-2004
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DjonDjoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af Pittens Pittens skrev:

kan kun anbefale det. Har været premium i lang tid og gratis porto alene er det hele værd - jeg starter på job i morgen og har mistet en del toiletattiklet på ferien - bestilte nye sager i går og modtog her til morgen 😊

Alt hvad jeg kan købe hos coolshop køber jeg der og det er alt fra spil og film til toiletartikler 😊

De har super priser på en del UHD film også som premium member.

Alle får nu gratis fragt...

Det kan betale sig hvis du køber én vare eller mere om måneden hos dem. Så simpelt er det, da 99% af varerne bliver sat 40 kr ned, når du er premium medlem og medlemsskabet koster 39 kr.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 09:39
Man skal da vist sørge for at tjekke priser, kan jeg se.

Et tilfældigt tjek, som så blev en Kärcher VW2 Premium, viser en pris på 1.237,-

Vejledende pris er 549,- og de fleste steder har den til under 500.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 10:30
Tja, det forudsætter da at man køber flere ting om måneden hver måned for at opnå gode besparelser
En smart fidus... som jeg ikke hopper på
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 12:28
Med mindre man køber minimum én ting der giver 40 kroners rabat
Til top
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pittens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 18:02
Det er da ikke en lyssky fidus - mine penge holdes fint hjemme.

Coolshop har desuden EU prisgaranti, så finder man varen billigere, så er det bare at gøre dem opmærksom på det, så får du den til lavest pris + fratrukket eventuel medlemsrabat - jeg sparede knap 500kr på en ps pro år tilbage og sparer på alle mine køb.

Bevares, kunne da fint hvis ikke man var nød til at være medlem for at opå bedste pris, men det er jo en forretningsmodel som jeg gerne støtter.

Angående fragt er alle former for fragt gratis med premium uanset beløb, både hjem til, postnord, dao, bring osv - det alene er i min bog alle pengene værd, det kunne andre lære af.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 18:39
De tilbyder ikke forsendelse med PostNord længere.
Til top
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pittens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 18:52
Nej nu du siger det 👍Det er vist også kun godt 😊 Jeg vælger konsekvent DAO der levere her klokken 0500-0600 hvor jeg bor - aldrig misset en leverance. Har dog hørt flere dårlige historier fra andre steder med DAO, men ikke noget i forhold til PostNord inklusiv egne erfaringer.

Hvorom alting er der altid mulighed for fleksibel gratis fragt.

Det skal siges jeg intet har med coolshop at gøre andet end en tilfreds kunde - så det er gratis “reklame” for egen regning 😊
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 18:54
Jeg ville nu gerne have muligheden, men udover at min nærmeste DAO/Bring-butik er noget lort og ligger lovligt langt væk, så går det også fint med de forsendelsesmuligheder Coolshop tilbyder i dag.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu