recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan de presses, i et forbruger øjemed?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan de presses, i et forbruger øjemed?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8671
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2016 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Det kan også sagtens være. Jeg tror dog stadig ikke det er få kunder. Interessen er stor. Bare se kommentarerne på nyheden?.

En 5-6 personer, der skriver her er = stor interesse?

Husk på, at mange her er lidt mere nørdet med disse ting, end langt størstedelen af kunderne.

Og så synes jeg, at der er langt flere, der venter på den højere bitrate på 20 af YouSees HD-kanaler, end der er brugere, der ønsker en app.

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Det næste er så bare lysten til at efterkomme et kundeønske. Udviklingsprocessen af en app skal ikke være problemet ifl Yousee selv, men bare en holdning om at det vil man ikke.

Ja, det er tydeligvis ikke deres strategi pt. Eller også er det, og de er igang med forberedelserne.

Jeg tvivler på at de kaster mia. efter at opgradere nettet til 10Gbit/s bare for at sælge internetforbindelser til 200,- om måneden.

Redigeret af lunddal - 03-Marts-2016 kl. 08:50
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2016 kl. 09:13
Jamen jeg snakker nu ikke om nye produkter d skal lave eller andet. Jeg snakker om et kundeønske om at kunne se sin antennepakke på mit apple tv. Jeg kan se det på min iphone og min ipad.
Det er jeg fint tilfreds med og et move yousee da også har været pisket til at tage, hvis de vil fremstå som innovative og kundeminded.
Så er det da rart at de har lavet muligheden for airplay, men ikke noget jeg endnu har haft brug for. Det bøvler det daglige brug og her har en app sin plads.
De er på idevices foruden apple tv.
De 5-6 der kommentere er da ikke mange, hvis det udgør den samlede mængde, men det ved vi vel godt alle heller ikke er billedet. Der er da en grund til en app som channels sælger godt og i den grad var efterlyst.
Debatten har jo været her længe også og ligeså på andre forums.
Så nej jeg mener ikke 5-6 personer har interessen.
De skal ikke opfinde et nyt produkt eller noget som helst andet. Mit ønske er at de gør deres produkter tilgængelige på de platforme, deres kunder har.
Det skulle undre mig om folk der bruger deres app på mobilen på farten ikke også er ejere af apple tv.
Dem der streamer fra app har jo i hvert fald apple tv. Det ønske efterkom man og det mener jeg personligt må være et udgangspunkt for at der er et segment.
Der er ikke én (hvis muligheden var der) der fortsat ville streame sin antennepakke via airplay/app, hvis der var en app.

Jeg kan sagtens se deres/jeres argumenter for at beholde sine nuværende produkter, men som et firma der sælger en vare, der har et hårdt marked, der forstå jeg ikke den manglende lyst til at brede sit produkt.

Tænk sig en tanke hvor man eks kunne købe sig en fuld pakke i byer hvor man ikke har antenneforeninger, men man har en mulighed for internet og deraf tv.
Uden paraboler osv osv.

Redigeret af Bromberg5 - 03-Marts-2016 kl. 09:15
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2016 kl. 09:29
Hele forløbet med udviklingen af denne nye boks har været så amatør agtigt. 
Yousee købte et norsk selskab der havde en god boks som fungerer i Norge, det viste sig så at denne boks aldrig kan komme til at fungere i Danmark, det havde Yousee bare ikke undersøgt inden !
Den kommer 2 år for sent - mangler Netflix, HBO osv.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu