|
Kan den her overhovedet sælges?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja muligvis er en seriel løsning til HP dyrt, men du kan købe en monitor kabel til den på ebay til ca 250 kr og lidt mere hvis du vil have ps2 stik med også, så har du lige pludselig fuld kontrol over den incl bios settings |
|||
![]() |
|||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
||
Monitorkabel, hvad skal man med det når der ikke er en VGA udgang på den?? |
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
der sidder et multistik på bundkortet som har både vga og ps2
og det kabel jeg snakker om sættes på bundkortet og vupti så er det lige pludselig vga udgabg samt ps2 til både mus og tastatur Redigeret af Hackerjac - 14-September-2014 kl. 18:01 |
|||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
||
Har fået min egen Ex490 til at køre , men nu er min kammerat måske intresseret, Så hvad er forhandlingsmulighederne (fik min ex490 med det kabel ovenover) ?
Venligst Lennart
|
|||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|||
![]() |
|||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
||
Jeg har den lille tilbage (1.6 Ghz med 2 Gb ram.) Jeg vil gerne have 300 + porto for den. |
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
||
Det tror jeg godt vi kan finde ud af ! du kan Evt. skrive Pb. med samlet Pris Osv.
Venligst Lennart
|
|||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |