recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan den her overhovedet sælges??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan den her overhovedet sælges??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Undskyld ulejligheden ,men jeg har fået en Hp mediasmart ex490, af en kammerat, og kan se den har nogenlunde samme specs, så jeg Fidler lige lidt. :-(
Venligst
Lennart

Problemet med Hp mediasmart ex490 er hvis man f.eks skal køre XPEnology så er det både dyrt og svært at finde en serielport så man kan tilgå den ligesom mine 2 maskiner, så man er tvunget til WHS.

Har brugt både tid, sved og penge på at finde en serielport, og måtte opgive og sælge min daværende Hp mediasmart ex490.

Ja muligvis er en seriel løsning til HP dyrt, men du kan købe en monitor kabel til den på ebay til ca 250 kr og lidt mere hvis du vil have ps2 stik med også, så har du lige pludselig fuld kontrol over den incl bios settings
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Undskyld ulejligheden ,men jeg har fået en Hp mediasmart ex490, af en kammerat, og kan se den har nogenlunde samme specs, så jeg Fidler lige lidt. :-(
Venligst
Lennart

Problemet med Hp mediasmart ex490 er hvis man f.eks skal køre XPEnology så er det både dyrt og svært at finde en serielport så man kan tilgå den ligesom mine 2 maskiner, så man er tvunget til WHS.

Har brugt både tid, sved og penge på at finde en serielport, og måtte opgive og sælge min daværende Hp mediasmart ex490.

Ja muligvis er en seriel løsning til HP dyrt, men du kan købe en monitor kabel til den på ebay til ca 250 kr og lidt mere hvis du vil have ps2 stik med også, så har du lige pludselig fuld kontrol over den incl bios settings

Monitorkabel, hvad skal man med det når der ikke er en VGA udgang på den??
//Guldhammer
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 17:59
der sidder et multistik på bundkortet som har både vga og ps2

og det kabel jeg snakker om sættes på bundkortet og vupti så er det lige pludselig vga udgabg samt ps2 til både mus og tastatur

Redigeret af Hackerjac - 14-September-2014 kl. 18:01
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 17:42
Har fået min egen Ex490 til at køre , men nu er min kammerat måske intresseret, Så hvad er forhandlingsmulighederne (fik min ex490 med det kabel ovenover) ?
Venligst
Lennart
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 18:22

Har fået min egen Ex490 til at køre , men nu er min kammerat måske intresseret, Så hvad er forhandlingsmulighederne (fik min ex490 med det kabel ovenover) ?
Venligst
Lennart

Jeg har den lille tilbage (1.6 Ghz med 2 Gb ram.)
Jeg vil gerne have 300 + porto for den.
//Guldhammer
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 21:05
Det tror jeg godt vi kan finde ud af ! du kan Evt. skrive Pb. med samlet Pris Osv.
Venligst
Lennart
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu