recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan det gøres nemmere med USBoptagelse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan det gøres nemmere med USBoptagelse?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan det gøres nemmere med USBoptagelse?
    Sendt: 12-November-2016 kl. 10:43
Jeg har tænkt på det. Jeg har også lagt min løsning ud på flatpanels.dk af samme grund.
Tak.



Redigeret af bentpetersson - 12-November-2016 kl. 12:35
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 10:39
Hvis der findes en FAQ på Samsungs hj.side, kan du lægge din nye viden derind til glæde for andre

Redigeret af Kampus - 12-November-2016 kl. 10:39
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 10:35
Nej der stod intet i manualen, som jeg mange gange har undersøgt og undersøgt. Endog også ved specialsøgning på ord mv
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 10:00
Og det stod der slet intet om i den manual som du selvfølgelig har læst i
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 07:56


M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 22:44
Tak for svarene- Den røde knap bruger jeg også til DRTV (HBBTV)

Nej nu skal I bare høre.
Takket været jeres påstande om nemhed, prøvede og prøvede jeg på at finde en menu eller en knap der blot kunne slette den optagne fil.

Så fandt jeg ud en skjult funktion:
Jeg skullle blot holde ca 1 sekund på enterknappen (knappen mellem pilene) så stod der minsandten "slet" og trykkede jeg endnu engang, så var filen slettet.

Altså kun to tryk på samme tast

Redigeret af bentpetersson - 11-November-2016 kl. 22:47
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Samsung tv har da også den røde knap til optagelse


Øh, du taler om optageknappen. Vi taler om den røde, af de fire farvede knapper...

M.v.h.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 20:32
Samsung tv har da også den røde knap til optagelse.

Men korrekt som Bent skriver Samsung er pænt ringe i deres navigation på optagelser.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Sådan en rød knap ønsker jeg mig til jul.😋

Fuldt forståeligt :-)

Rød knap bruges også til at gå direkte fra DR's kanaler og ind på DR TV, hvor de fleste udsendelser kan streames via hbb tv.

Blå knap bruges til at vælge mellem Alle DVB-C kanaler, eller Gratis TV, eller Betal TV, eller Gratis Radio kanaler, eller Favorit kanalliste.

I det hele taget er Panasonics menuer logisk og praktisk opbygget
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 19:55
Og det er endnu lettere på Panasonic HDD-optagere.

M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 19:18
Sådan en rød knap ønsker jeg mig til jul.😋
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 18:13
Nej! På mit Pansonic TV skal der kun trykkes på rød knap når udsendelsen er markeret i afspilningslisten. Så spørges der om jeg ønsker at slette udsendelsen, ja eller nej. Og så går der 3-5 sek så er udsendelsen slettet og væk fra listen.

Afspilningslisten er en app, som kræver tre klik at åbne. Home og Enheder og Elements harddisk.

Redigeret af Kampus - 11-November-2016 kl. 18:22
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu