|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Oki det er fair nok... troede lige HDMI og optisk ikke kunne samtidigt... så er jeg rolig igen... regner med at jeg bestiller setup'et i morgen, så smider jeg lige lidt test af det hele.
Der er ikke nogen der kender til en 5.1 forstærker hvor der er 2 gange optisk ind ? Skal bare være meget billig. |
||
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
HDMI og Optisk KAN ikke samtidig, som jeg skrev.. enten bruger man HDMI eller også bruger man Optisk.. men ikke samtidig. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hvis du har et lydkort, der både har optisk og coaxialt spdif out, og som er indstillet til Digitalt. Så outputter du du jo spdif optisk og coaxialt samtidigt. Luser du så den coaxiale(Via Header eller via et custom kabel) op i dit grafikkort, så er den optiske udgang vel stadigvæk aktiv er den ikke det? Det er den på mit system.... Granted -Det er ikke et Gigabyte 780g kort jeg har. Redigeret af Patriarken - 02-December-2008 kl. 05:36 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|
Er det nu rigtigt ? Jeg har det forrige gigabyte bundkoret med hdmi som sagtens kan spytte 5.1 ud via. HDMI port , så mon ikke det nye også kan |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Det kommer jo an på kilden og på directshow filtre....
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |