recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan det nu også ... ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan det nu også ... ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nfspower Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2008 kl. 18:28
Oki det er fair nok... troede lige HDMI og optisk ikke kunne samtidigt... så er jeg rolig igen... regner med at jeg bestiller setup'et i morgen, så smider jeg lige lidt test af det hele.

Der er ikke nogen der kender til en 5.1 forstærker hvor der er 2 gange optisk ind ? Skal bare være meget billig.
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 02:07

Oprindeligt skrevet af nfspower nfspower skrev:

Oki det er fair nok... troede lige HDMI og optisk ikke kunne samtidigt... så er jeg rolig igen... regner med at jeg bestiller setup'et i morgen, så smider jeg lige lidt test af det hele.

Der er ikke nogen der kender til en 5.1 forstærker hvor der er 2 gange optisk ind ? Skal bare være meget billig.

HDMI og Optisk KAN ikke samtidig, som jeg skrev.. enten bruger man HDMI eller også bruger man Optisk.. men ikke samtidig.

Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 05:31
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Oprindeligt skrevet af nfspower nfspower skrev:

HDMI og Optisk KAN ikke samtidig, som jeg skrev.. enten bruger man HDMI eller også bruger man Optisk.. men ikke samtidig.

Hvis du har et lydkort, der både har optisk og coaxialt spdif out, og som er indstillet til Digitalt. Så outputter du du jo spdif optisk og coaxialt samtidigt. Luser du så den coaxiale(Via Header eller via et custom kabel) op i dit grafikkort, så er den optiske udgang vel stadigvæk aktiv er den ikke det? Det er den på mit system.... Granted -Det er ikke et Gigabyte 780g kort jeg har.

Redigeret af Patriarken - 02-December-2008 kl. 05:36
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 09:23

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

der kommer kun 2 kanal lyd ud via HDMI

Er det nu rigtigt ? Jeg har det forrige gigabyte bundkoret med hdmi som sagtens kan spytte 5.1 ud via. HDMI port , så mon ikke det nye også kan 

Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 12:12
Det kommer jo an på kilden og på directshow filtre....
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu