recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan det nu passe.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan det nu passe.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan det nu passe.
    Sendt: 13-Marts-2022 kl. 14:30
At der ikke er kommet nogle nye medlemmer her på recordere.dk. Der har ca.den sidste måned stået at nyeste bruger er bimmerarnold. Er man holdt op med at registrere nye brugere. Admistrator må gerne svare.
    carsten
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2022 kl. 15:41
fjæset har nok taget mange evt nye
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2022 kl. 16:51
Joo, men det er aligevel mystisk at der slet ikke er nogen nye brugere. Måske er forum ved at være fortid, for der er ikke megen aktivitet mere.
    carsten
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2022 kl. 21:30
desværre er disse gode Forum måske ved at være fortid.

Og på fjæset oversvømmes grupper af uønskede personer samt rodet logistik. 


Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2022 kl. 21:53
Facebook er vel også mest for her-og-nu-kontakt med andre, samt at vise billeder / fotoalbums.

Men ja - det ER en rodet affære på Fjæset, må jeg da indrømme. Bare det at finde éns egne indlæg. Vorh.......... Det er ikke sjovt. Eller, at scrolle nedad i profiler, grupper, medvidere. Ikke nemt at have med at gøre. Min End-tast er efterhånden godt brugt!! LOL

At søge her på recordere - nemmere? Nej. Det er nemmere, på Google, at skrive sådan ca. hvad trådenes overskrift er, og så skrive recordere bagefter - så kommer der forslag op.

Ellers, så er et forum vel mere egnet til at skrive om et eller andet problem, vil jeg da mene.

Men der er da godt nok til tider ikke megen aktivitet her.

Ellers, så kom der et par nye medlemmer, i 2021 - maj og oktober. Så LIDT sker der. Måske, en del af dem kun bruger Køb/Salg/Bytte-sektionen?


Redigeret af mnielsen - 13-Marts-2022 kl. 22:02
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2022 kl. 22:26
Hver ting sin tid.

Jeg har været med fra Fidonet og Usenet. Siden kom hjemmesider med hver sit Forum, og det ser ud som om Facebook-grupper tager en del fra de forskellige fora. 

Hvad bruger I andre egentlig? Selv er jeg begyndt at bruge Facebook-grupper, da det er nemmere end at finde nye fora. Jeg har også tænkt på reddit, men er ikke kommet igang. Hvad er der ellers?
Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2022 kl. 22:54
Da jeg ikke er på Facebook, så bruger jeg ikke det og kommer ikke til det.
Jeg bryder mig ikke om at der ikke kan findes historiske data frem. Alt er glemt om en uge.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2022 kl. 06:06
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hver ting sin tid.

Jeg har været med fra Fidonet og Usenet. Siden kom hjemmesider med hver sit Forum, og det ser ud som om Facebook-grupper tager en del fra de forskellige fora. 

Hvad bruger I andre egentlig? Selv er jeg begyndt at bruge Facebook-grupper, da det er nemmere end at finde nye fora. Jeg har også tænkt på reddit, men er ikke kommet igang. Hvad er der ellers?

Her er, hvad jeg bruger:
Recordere - det lidt, jeg nu bruger forummet.
Microsoft Community - det engelske og en gang imellem det danske.
Facebook til "det løse", og når der er nogen jeg skal have kontakt med her-og-nu i Messenger, samt til diverse grupper, når det er vedrørende gamle fotos.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2022 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg bryder mig ikke om at der ikke kan findes historiske data frem.


Det kan der da også let, du har en fuld oversigt over egne indlæg/kommentarer og kan søge i de grupper du er tilmeldt.
Til top
denmike Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér denmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2022 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg bryder mig ikke om at der ikke kan findes historiske data frem.

Det kan der da også let, du har en fuld oversigt over egne indlæg/kommentarer og kan søge i de grupper du er tilmeldt.

Du har tydeligvis aldrig prøvet at finde noget gammel information på Facebook. Det er reelt umuligt, og hvis du søger i en almindelig søgemaskine kommer intet fra Facebook frem.
Til top
archfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2022
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2022 kl. 03:40
Hej,

Som helt nyt medlem (mindre end to minutter) kan jeg blot sige, at tilmelding af nye medlemmer har været frakoblet i en periode på nogle uger; jeg har igen og igen forsøgt at tilmelde mig, men stødte hver gang på en fejlmeddelse der sagde, at forummet ikke accepterede nye medlemmer.

Jeg tjekkede igen da jeg så denne tråd og kunne nu pludseligt tilmelde mig.  Så jeg tænker at der har været for mange spam tilmeldinger eller et eller andet, i hvert tilfælde burde I se flere nye medlemmer nu.

Mvh.
Mikael
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2022 kl. 06:11
Oprindeligt skrevet af archfrog archfrog skrev:

Hej,

Som helt nyt medlem (mindre end to minutter) kan jeg blot sige, at tilmelding af nye medlemmer har været frakoblet i en periode på nogle uger; jeg har igen og igen forsøgt at tilmelde mig, men stødte hver gang på en fejlmeddelse der sagde, at forummet ikke accepterede nye medlemmer.

Jeg tjekkede igen da jeg så denne tråd og kunne nu pludseligt tilmelde mig.  Så jeg tænker at der har været for mange spam tilmeldinger eller et eller andet, i hvert tilfælde burde I se flere nye medlemmer nu.

Mvh.
Mikael

Jamen så velkommen til!

Og sådan noget kunne recordere-personalet da godt have skrevet i denne tråd - angående at man ikke kunne tilmelde sig i en periode. Det havde været meget relevant, synes jeg.

Som nyt medlem er der også visse begrænsninger: Fx, at man ikke kan sende Privat-beskeder til nogen, og at uploade billeder. Dette kommer først, når man enten er blevet "Bruger" eller "Juniorbruger" - husker ikke lige hvad af det... Denne ændring sker først, når du har skrevet en del indlæg i forummet.

Angående billedupload... Så er der ikke megen plads på forummet til det alligevel - vist nok 1 GB.

Brug i stedet for: https://da.imgbb.com/ Og kopiér så billedet derfra, og sæt ind i et indlæg.
Der er også https://imgur.com/ De har dog i en periode krævet login. Ved ikke, om de stadig gør det? Derfor har jeg så i stedet for brugt imgbb.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu