recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan disse højtalere sættes til en reciever?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan disse højtalere sættes til en reciever?

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan disse højtalere sættes til en reciever?
    Sendt: 01-Juni-2015 kl. 20:16
Hej.

Jeg skal bruge et par højtaler til vores udestue.
Har set på dem her, men kan de sættes til min reciever?

Jeg læser det nemlig som om at de kun kan afspille via bluetooch.

http://www.altomdata.dk/datatid/fjernbetjent-hi-fi-lyd

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 20:36

Det er jo et selvstændigt "mini anlæg" med diverse tilslutnings muligheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 21:13
Kan jeg bruge min tablet hvor jeg har Sonos lagt på, til at spille på højtalerne?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 21:20
Nej. Sonos er deres helt eget system, og spiller ikke sammen med andre højttalere.

Men du kan godt bruge dem med din tablet gennem Bluetooth. Du kan på den måde afspille det musik der ligger på din tablet, eller det du afspiller gennem Spotify eller YuoTube etc.
Har en en musik app, der kan tilgå musik fra dit netværk, ja så virker det også.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 22:14
Jeg har musik liggende på en nas. Vil jeg kunne høre den musik på højtalerne via min tablet hvor jeg har en sonos app.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 22:20
Du kan godt spille det via din tablet, bare ikke via Sonos app'en, da den forventer at skulle møde en sonos enhed at spille igennem.
Det kan du selvfølgelig klare ved at købe en sonos og slutte den til højttalerne.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 22:31
Men istedet for at købe en Sonos enhed mere, findes der vel en app der kan afspille fra min nas?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 02:23
Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:

Men istedet for at købe en Sonos enhed mere, findes der vel en app der kan afspille fra min nas?

Ja, hvilken som helst "mediaafspiller", som nu ligger på din tablet.

M.v.h.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Online
Point: 7241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 06:35
Jeg læser det som du har Sonos ?

Eller har du bare hentet app.

For man skal da ikke spille via NAS - iPad - Sonos.    Sonos klarer da afspilling direkte. IPad er bare en fjernbetjening.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 08:02
Jeg har sonos nu. Det er koblet til min receiver der står inde i stuen.

Nu vil jeg gerne have nogle små højtalere i min udestue.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Online
Point: 7241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 08:20
Så er 2 stk Sonos Play 1 jo lige oplagt valg.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 08:43
Jeg har ikke 2700 kr til højtalere. Desuden et jeg lidt skeptisk ved at købe sonos højtalere. Hvem ved om 4-5 år om sonos stadig "lever"
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu