recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan du stadig se TV2 næste år
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan du stadig se TV2 næste år

 Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Kan du stadig se TV2 næste år
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
14 [60,87%]
5 [21,74%]
2 [8,70%]
2 [8,70%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan du stadig se TV2 næste år
    Sendt: 28-December-2011 kl. 14:44
Skal vi lige tage en afstemning.
Kan du se TV2 næste år.
Kommer den med i din nuværende tv løsning, har du abonneret på en tv løsning for at beholde TV2, har du valgt ikke at betale for TV2, eller har du opsagt din tv løsning for at spare de penge, eller hvis muligt fravalgt kanalen hos tv udbyderen.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 14:48
For mit vedkommende er den første mulighed det rigtige.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 15:10
Et TV2 alene kort! Har svaret nr 2
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 15:14
Betale for at se reklamer? Nej tak.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Et TV2 alene kort! Har svaret nr 2
 
Det er også det rigtige svar i dit vedkommende, for TV2 kortet er et abonnement. Skal måske præcisere. Forskellen på 3 og 4 er: Hvis du i dag ikke har betalings tv eller har et abonnement, der ikke giver adgang til TV2, og du vælger ikke at gøre noget ved det, så stemmer du nr 3.
Hvis du har valgt helt at opsige dit tv abonnement som følge af prisstigningen, eller hvis du om muligt har fravalgt TV2 hos din tv udbyder (men beholdt denne), så stemmer du 4.
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

For mit vedkommende er den første mulighed det rigtige.
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Betale for at se reklamer? Nej tak.
Klaus
 
Desværre har kun de ret få,  der modtager via egen antenne, mulighed for et reelt valg. 
Alle  youSees pakker indeholder jo TV2, og betalingen er derfor i praktis påtvunget.  Jeg har derfor også svaret 1.
 
Når man ser hvor lille en procentdel af seerne, der faktisk kan vælge, synes det mig helt tåbeligt, at man ikke opkrævede de 12.5 kr inkl moms vil licensen og så  fortsatter med ukodet TV2 som nu.
 
Nu  betaler vel over 90% af alle hustande 2-3 gange mere for TV2, for at knap 10% kan fravælge kanalen.  
 
Det hele ligner meget en molbohistorie, synes jeg.
 
Lars   Smile 
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 22:49
Vi kan vel bare vente på at prisen langsomt skrues i vejret, og samtidig udfases den direkte reklame i blokke, og tilbage bliver den indirekte reklame via sponsering af udsendelserneDead

Redigeret af Kampus - 28-December-2011 kl. 22:50
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 23:58
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Vi kan vel bare vente på at prisen langsomt skrues i vejret, og samtidig udfases den direkte reklame i blokke, og tilbage bliver den indirekte reklame via sponsering af udsendelserneDead


Nå ja, hils julemanden til næste år, jeg formoder at du støder ind i ham jævnligt ;-)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:

Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

For mit vedkommende er den første mulighed det rigtige.
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Betale for at se reklamer? Nej tak.
Klaus
 
Desværre har kun de ret få,  der modtager via egen antenne, mulighed for et reelt valg. 
Alle  youSees pakker indeholder jo TV2, og betalingen er derfor i praktis påtvunget.  Jeg har derfor også svaret 1.
 
Når man ser hvor lille en procentdel af seerne, der faktisk kan vælge, synes det mig helt tåbeligt, at man ikke opkrævede de 12.5 kr inkl moms vil licensen og så  fortsatter med ukodet TV2 som nu.
 
Nu  betaler vel over 90% af alle hustande 2-3 gange mere for TV2, for at knap 10% kan fravælge kanalen.  
 
Det hele ligner meget en molbohistorie, synes jeg.
 
Lars   Smile 


Er der ikke mange der godt kunne sige: Nej jeg opsiger mit kabel tv og nøjes med en antenne og DR?
Kan man ikke det, hvis man bor i hus? For lejlighedsbeboere er det ikke altid en mulighed, det er jeg klar over. Eller findes der grundejerforeninger der har lavet en kollektiv aftale med en kabel/IP tv udbyder, så den enkelte ikke kan opsige?
Jeg er også klar over, vil man gerne have andre betalingskanaler, så er det temmelig svært at undgå TV2.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Vi kan vel bare vente på at prisen langsomt skrues i vejret, og samtidig udfases den direkte reklame i blokke, og tilbage bliver den indirekte reklame via sponsering af udsendelserneDead


Nå ja, hils julemanden til næste år, jeg formoder at du støder ind i ham jævnligt ;-)

Klaus
Ikke forstået!Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu