recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan en 3D film "vende forkert" ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan en 3D film "vende forkert" ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Box8489 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Box8489 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan en 3D film "vende forkert" ?
    Sendt: 04-November-2013 kl. 11:00
Hej Alle,

Jeg har downloaded en 3D iso fil fra nettet og brændt den på en BlueRay skive.
Da jeg første gang afspillede den, syntes jeg 3D effekten var lidt underlig og så prøvede jeg lidt for sjov at vende mine (aktive) briller på hovedet - så altså højre og venstre øje blev vendt og Vupti.. Så står 3D effekten pludselig rigtig. Hvordan pokker kan det lade sig gøre ?

Kan jeg evt. konverterer filen med et stykke software for at få den til at "vende rigtig" ?

Min afspiller er en Samsung HT-E8200
og skærmen er en UE55ES7005

Hilsen:
Michael
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 11:38
En 3D film kan godt vende forkert, dette omhandler hvilken sekvens billederne vises i.

Ved ikke om der findes noget program til formålet, dog burde det vel ikke være det sværeste program at udvikle, da det jo blot skal ændre billede sekvensen.

På mit panasonic tv, har jeg mulighed for at vælge "omvendt billede sekvens" under 3D indstillinger, muligvis der også findes en sådan funktion på samsung.
Til top
Box8489 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Box8489 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 12:22
1000 tak for input..
Jeg havde sørme også en sådan indstilling på min Samsung.
Har bare ikke været ude i problemet før, så tak for at guide mig på rette spor :-)

/Michael
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu