|
Kan en 3D film "vende forkert" ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Box8489 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2013 kl. 11:00 |
Hej Alle,
Jeg har downloaded en 3D iso fil fra nettet og brændt den på en BlueRay skive. Da jeg første gang afspillede den, syntes jeg 3D effekten var lidt underlig og så prøvede jeg lidt for sjov at vende mine (aktive) briller på hovedet - så altså højre og venstre øje blev vendt og Vupti.. Så står 3D effekten pludselig rigtig. Hvordan pokker kan det lade sig gøre ? Kan jeg evt. konverterer filen med et stykke software for at få den til at "vende rigtig" ? Min afspiller er en Samsung HT-E8200 og skærmen er en UE55ES7005 Hilsen: Michael |
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En 3D film kan godt vende forkert, dette omhandler hvilken sekvens billederne vises i.
Ved ikke om der findes noget program til formålet, dog burde det vel ikke være det sværeste program at udvikle, da det jo blot skal ændre billede sekvensen. På mit panasonic tv, har jeg mulighed for at vælge "omvendt billede sekvens" under 3D indstillinger, muligvis der også findes en sådan funktion på samsung.
|
|
![]() |
|
Box8489 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1000 tak for input..
Jeg havde sørme også en sådan indstilling på min Samsung. Har bare ikke været ude i problemet før, så tak for at guide mig på rette spor :-) /Michael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |