recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan en XF90 ejer hjælpe....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan en XF90 ejer hjælpe....

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan en XF90 ejer hjælpe....
    Sendt: 24-Juli-2019 kl. 17:12
Hej

Jeg har Sony 65" XF9005 på min shortliste til nyt fjernsyn. 

Et af de punkter der nævnes i flere reviews, er relativ lang tid om kanalskifte på flow-tv. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se hvor lang tid vi taler om i praksis. Jeg har ikke fundet nogen forretning, hvor fjernsynene udstillet faktisk er tilsluttet et rigtigt TV-signal så det kan afprøves.

- Er der en der ejer et XF9005 der kan lave en lille Youtube video, hvor fjernbetjeningen holdes op i billedet, med TV'et i baggrunden, og der tydeligt trykkes "Kanal op", så jeg kan se hvor lang tid der går fra fingertrykket, og til selve skiftet af kanal er gennemført. 

Jeg er på DVB-C YouSee, så det vil selvfølgelig være at foretrække, men mon ikke DVB-C fra Stofa har samme responstid.

PS. Jeg kan ikke bruge svar som "Det virker fint for mig", "Det er ikke noget man tænker over", "Det er fint hurtigt", osv. Jeg har brug for med mine egne øjne at kunne se hvordan det vil være, for netop mig. ;-) 

Mvh
Jens


Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2019 kl. 17:27
Jeg kan se at både Power og Hi-Fi Klubben har modellen på lager. Er der ingen af dem der har antenne tilsluttet?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2019 kl. 21:47
Er det nu så vigtigt
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2019 kl. 00:06
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg kan se at både Power og Hi-Fi Klubben har modellen på lager. Er der ingen af dem der har antenne tilsluttet?

Flemming
Desværre ikke. 
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2019 kl. 22:00
fik du et svar ?

Kan desværre ikke hjælpe med Xf 90

Jeg har selv et Sony AF8 med yousee. Det er virkeligt sløvt når man zapper. Er faktisk holdt om med at zappe siden jeg fik dette Sony.

Android tv er heller ikke særligt hurtigt. Jeg ved ikke om xf er hurtigere.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 06:21
Jeg kan heller ikke give et definitivt svar, men som lahan er inde på, så foregår kanalskift i lidt sløvt temp. Sony AF8 og XF90 har præcis samme MediaTek SoC, så jeg vil tro, at det foregår i samme tempo på de to.
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

fik du et svar ?

Kan desværre ikke hjælpe med Xf 90

Jeg har selv et Sony AF8 med yousee. Det er virkeligt sløvt når man zapper. Er faktisk holdt om med at zappe siden jeg fik dette Sony.

Android tv er heller ikke særligt hurtigt. Jeg ved ikke om xf er hurtigere.

Tak for svar. Det var godt input. 
Det er netop min bekymring; at jeg vil ende i samme situation. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu