|
Kan en XF90 ejer hjælpe.... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juli-2019 kl. 17:12 |
Hej
Jeg har Sony 65" XF9005 på min shortliste til nyt fjernsyn. Et af de punkter der nævnes i flere reviews, er relativ lang tid om kanalskifte på flow-tv. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se hvor lang tid vi taler om i praksis. Jeg har ikke fundet nogen forretning, hvor fjernsynene udstillet faktisk er tilsluttet et rigtigt TV-signal så det kan afprøves. - Er der en der ejer et XF9005 der kan lave en lille Youtube video, hvor fjernbetjeningen holdes op i billedet, med TV'et i baggrunden, og der tydeligt trykkes "Kanal op", så jeg kan se hvor lang tid der går fra fingertrykket, og til selve skiftet af kanal er gennemført. Jeg er på DVB-C YouSee, så det vil selvfølgelig være at foretrække, men mon ikke DVB-C fra Stofa har samme responstid. PS. Jeg kan ikke bruge svar som "Det virker fint for mig", "Det er ikke noget man tænker over", "Det er fint hurtigt", osv. Jeg har brug for med mine egne øjne at kunne se hvordan det vil være, for netop mig. ;-) Mvh Jens |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan se at både Power og Hi-Fi Klubben har modellen på lager. Er der ingen af dem der har antenne tilsluttet? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
Er det nu så vigtigt
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Desværre ikke.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
fik du et svar ?
Kan desværre ikke hjælpe med Xf 90 Jeg har selv et Sony AF8 med yousee. Det er virkeligt sløvt når man zapper. Er faktisk holdt om med at zappe siden jeg fik dette Sony. Android tv er heller ikke særligt hurtigt. Jeg ved ikke om xf er hurtigere.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
Jeg kan heller ikke give et definitivt svar, men som lahan er inde på, så foregår kanalskift i lidt sløvt temp. Sony AF8 og XF90 har præcis samme MediaTek SoC, så jeg vil tro, at det foregår i samme tempo på de to.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Tak for svar. Det var godt input. Det er netop min bekymring; at jeg vil ende i samme situation.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |