recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan et fjernsyn med AC-wifi trække 4K trådløst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan et fjernsyn med AC-wifi trække 4K trådløst?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janelne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janelne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan et fjernsyn med AC-wifi trække 4K trådløst?
    Sendt: 13-Maj-2016 kl. 19:04
Mange af de nye fjernsyn understøtter den nye wifi-standard AC.

Kan disse fjernsyn, uden problemer og udfald, streame 4K trådløst (selvfølgelig via en ac-router). Jeg tænker f.eks. på 4K film fra youtube.

Tak for respons Smile
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2016 kl. 19:23
Det korte svar JA

Men mange andre ting spiller ind.

Hvor godt og støjfrit miljo dit wifi er i i .

Er der mange wifi net i området kan det give problemer.

Q
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2015
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2016 kl. 19:46
Bruger selv en ældre Linksys EA6700, som er sat til at køre i normal 5GHz 802.11n, da mit tv ikke har AC, netflix 4K kører som det skal og det samme er gældende for youtube 4K.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2016 kl. 21:42
Det er intet problem - ej heller med "N" netværk. Men selvfølgelig bedst, hvis det kører 5 GHz.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu