|
Kan fjernes SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kirial ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 13:45 |
Har en skærm i overskud.
Står i fin stand med et par brugsridser. Er fuld funktiondygtig, fejler absolut ingenting. Nypris 8.000kr. Sælges for 3.000kr. Står i København Skriv på rkirial@gmail.com da jeg sjældent får kigget herinde. MVH ![]() Redigeret af kirial - 15-November-2014 kl. 13:16 |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Er det med Thunderbolt? vh Rasmus |
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
Hvor gammel er den ?
Hvilket model nr har den ? Redigeret af sodaha - 26-Oktober-2014 kl. 15:25 |
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
|
kirial ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Til den pris de herrer er det uden thunderbolt.
Selv uden thunderbolt sælges de for 4k+ på dba.dk. Så 3000kr. er billigt
![]() |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Frygtede lige at min TB skærm var nede i det prisleje allerede :)
- men øv, jeg kunne godt tænke mig en makker til den Held og lykke med salget - det er en fed skærm uanset hvad |
|
![]() |
|
NickR ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2014 Sted: Charlottenlund Status: Offline Point: 11 |
der plejer ikke at være den kæmpe store prisforskel på thunderbolt og displayport modelerne, men fordelen ved en displayport er den fint leger med windows pcer også. rigtig fin pris
|
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Er den solgt ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |