|
Kan GPS´en finde mig? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 797 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2012 kl. 13:20 |
Hej
Jeg har et spørgsmål af informationsteknisk karakter. Kan jeg være sikker på en taxa med GPS vil kunne finde min præcise adresse en mørk vintermorgen? På krak.dk bliver mit husnummer tydeligt markeret, men det er vel ikke Kraks kort taxaerne bruger. Taxaer får vel opdateret deres kort ind i mellem, men tit sker det? Jeg bor i Brumleby på Østerbro i København. Der er husnummer over indgangsdøren, men Brumleby er lidt en landsby for sig mellem Østerbrogade og Øster Allé i København. På forhånd tak. Morten Pedersen |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv, kører en del taxa.
Brug evt 4x35 app, her kan du skrive besked til chauffør. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 797 |
Tak for tip, men jeg har som en af de få i DK ingen smartphone. Jeg spurgte fordi det er en taxatur der IKKE må blive forsinket da jeg skal nå et fly. |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2412 |
Bestil taxaen til Østerbrogade og mød den der hvis du er nervøs for om taxa'en kan finde din adresse. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Min tidligere lejlighed lå i et nybygget område hvor ingen taxa formåede at finde ud, så til sidst bestilte jeg dem til afhentning foran DR's gamle hovedbygning - dén kunne de finde ud af at holde foran :)
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
Det har jeg sandelig også overvejet, men jeg skal sydpå og står i sommertøj i måske 10 graders frost og venter måske 15 min. Det er det jeg ikke gider da jeg er en frossepind. :-)
Så kunne man tage vintertøj på, jaja men lufthavnen har - smart nok ![]() |
|
|
![]() |
|
tbbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 150 |
Hej Har du prøvet at snakke med Taxa selskabet, de er vel dem, der bedst ved om de kan finde en adresse eller ej.Mvh
|
|
![]() |
|
Ja, jeg har skrevet til et par stykker af dem, men de er call-center medarbejdere og ikke chaufører og kender derfor ikke til det til det i praksis.
Jeg havde håbet på at bare én med en GPS som f.eks tomtom kunne have svaret præcist på mit oprindelige spørgsmål, men det må jeg nok vente lidt på. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |