recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan grafikkort gøre det bedre end onboard
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan grafikkort gøre det bedre end onboard

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2009 kl. 12:09
ja det da fremad, jeg gik tilbage til 9.7 catalyst. og nu er det sådan at hvis jeg kører wmr9 renderless dxva i mpc hc. så har jeg lav framerate. så det hakker :) . har prøvet og set om jeg kan finde noget omkring det, men intet held endnu. nogle der har hørt lign. eller er det her jeg skal prøve reclock?
Til top
Hodor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2008
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2009 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af madbox madbox skrev:

ja det da fremad, jeg gik tilbage til 9.7 catalyst. og nu er det sådan at hvis jeg kører wmr9 renderless dxva i mpc hc. så har jeg lav framerate. så det hakker :) . har prøvet og set om jeg kan finde noget omkring det, men intet held endnu. nogle der har hørt lign. eller er det her jeg skal prøve reclock?

Det hakker... den fejlbeskrivelse er ikke helt nok til at komme med noget svar på. Der er en milion muligheder for tingene hakker.

MPC har vist en forum hvor du kan forsøge at stille dette spørgsmål i.

Det lader ikke til nogen her har haft præcis dit problem, eller har præcis samme setup til at kunne efterprøve tingene.

ReClock kan ikke få dit system til at afspille 30fps film flydende på 24Hz.

Find en 23.97 fps film at teste med. Så kan du sikre dig at det ikke bare er NTSC filmene der hakker for dig. Hvis den film også hakker er det sansynligvis ikke 'micro-stutter' pga vsync hakken du lider under. Så er der kun 999999 andre muligheder tilbage

Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2008
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2009 kl. 12:31
hmm det var sgu noget pis. det hakker ved alt hvad jeg kaster efter den. ..

Redigeret af madbox - 05-August-2009 kl. 12:32
Til top
redmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2008
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2009 kl. 08:36

Jeg har instaleret PowerDVD9. Men hvis jeg slår "Enable hardware acceleration (ATI Avivo)" til, så kan man se at billedet er bygget op af linier, men hvis jeg slår det fra er billedet helt fint. Jeg er kun nået til at prøve at få DVD film til at virke. Mit HW er et Asus M3A78-EM ( med samme chipset som her omtalte Gigabyte ), TV er tilsluttet med HDMI ( 1080p )

Jakob :-)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4960
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2009 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af redmm redmm skrev:

Jeg har instaleret PowerDVD9. Men hvis jeg slår "Enable hardware acceleration (ATI Avivo)" til, så kan man se at billedet er bygget op af linier, men hvis jeg slår det fra er billedet helt fint. Jeg er kun nået til at prøve at få DVD film til at virke. Mit HW er et Asus M3A78-EM ( med samme chipset som her omtalte Gigabyte ), TV er tilsluttet med HDMI ( 1080p )

Prøv at se om deinterlacing er sat til hardware eller software
Til top
redmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2008
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2009 kl. 17:10
hehe...

Der er mange indstillinger, står til  automatisk de-interlasing, i ATI kontrolpanelet til grafik.
Skal det helst være til eller fra?
Jakob :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu