|
Kan grafikkort være skyld i meget varm skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stonefox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2015 kl. 03:53 |
Jeg har et Nvidia GeForce ftx660 grafikkort i min computer. Til kortet har jeg sat 2 skærme den ene via DVI og den anden HDMI. Skærmen som kører med HDMI kabel bliver meget varm, kan det skyldes at jeg anvender HDMI, eller er det et andet problem der er årsagen til den varme skærm ?
Spørg da jeg ikke er klar over om skærme er ligeglad med hvilket type signal de får. |
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19564 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har intet at sige.
Klaus |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hvis vi nu vidste hvad det var for nogle skærme kunne vi måske pege os nærmere en årsag. - som KlausDM siger, så har signalet absolut ingen indflydelse på det. Det er snarere et problem med selve skærmen, men afhængig af hvad det er for en teknologi så kan skærme sagtens blive meget varme (derfor tordenfluer flokkes om dem :D)
gamle TFT skærme bruger rigtigt meget strøm og bliver også rigtigt varme. |
|
![]() |
|
stonefox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
Det er en Dell U2410 -
http://www.dell.com/ae/business/p/dell-u2410/pd |
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
har lige købt en u2515h selv og den bliver en lille smule varm, men det er faktisk ikke meget. - men den bruger så også kun en små 20-30W i brug, men hvis de først nu er begyndt at blive varme, så er det helt sikkert panelerne der er ved at gå sig en tur.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |