|
Kan i have en rigtig god jul og et godt nytår |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glædelig jul og godt nytår herfra ikke en hvid jul denne gang
![]() |
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Glædelig Jul og godt nytår!
Igen er et dejlig år gået, og det har været en fornøjelse at være med i dette forum igen i år! Jeg kunne desværre ikke lige finde dette billede på dansk: "Eksklusivt, hvorfor Julemaden aldrig svarer på breve fra Linux-brugere" Tankeboble: Jeg har ikke forstået det....???? ![]() Redigeret af urup - 23-December-2011 kl. 14:27 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Herfra skal der også lyde en glædelig jul.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Glædelig jul...
Nå, så skidt da...et lille Onkyo TX-NR609 tip: Elgiganten sælger den til 2.799 kr. fra d. 27/12.
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Lidt at fordrive tiden med inden julemiddag,dansen om juletræ etc.. og Kim er stadig smoking hot ..
![]() Redigeret af katbird - 24-December-2011 kl. 12:26 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jamen jeg vil også gerne lige benytte lejligheden til at ønske alle en rigtig glædelig jul
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7128 |
Glædelig Jul til alle her på recordere
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]()
Når du skriver sådan, går jeg naturligvis ud fra, at du har købt hendes nye album Snapshots, som er cover versioner af bl.a. Mike Oldfields Out To France. Og glædelig jul
![]() |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |