recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan I hjælpe mig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan I hjælpe mig?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan I hjælpe mig?
    Sendt: 10-Februar-2009 kl. 22:01
Hejsa

Allerførst ved jeg ikke rigtig om dette er den rigtige gruppe, men jeg syntes det var den som passede bedst.

Jeg har en eee Box og et Logitech z5500 tilsluttet mit fjernsyn. Det spiller max mht film afspilning og jeg kan sæføli også afspille musik etc,

Min spørgsmål er og I kender til et program (helt windows), som understøtter at jeg fra min bærbare, kan fjernstyre musik afspilning på eeeBoxen.
Dvs, jeg ikke vil streame musik, men have en "software fjernbetjening" til eeeBoxen.

Jeg er total flexsibel mht softwaren, både afspiller og fjernbetjening.

Håber I kan hjælpe, jeg har ledt som en gal, men ikke fundet det rigtige....

mvh flemming
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2009 kl. 22:32
2 forslag:

1. Installer softsqueeze og squeezecenter på din eeeBox og styr dem fra en browser via din laptop.

2. Log på din eee Box med remote desktop og vælg at lyden skal efterlades på eee Box'en. Så kan du således  bruge den software du nu har lyst til.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu