|
Kan i høre forskel? 320 kbit vs lossless |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh crap fik kun 4/5 denne gang. 1. Sang skulle jeg høre meget højt og afspille flere gange før jeg fandt forskellen. 2,3,5 kunne jeg høre det med det samme. Nr 4 Eagles - Hotel California, der kunne simpelthen ikke komme frem til hvad jeg skulle lytte efter, og kunne dermed ikke spotte forskellen uanset hvor højt jeg skruede op eller prøvede og koncentrere mig.
|
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
Jeg har ikke prøvet testen, da min telefon ikke har Flash.
Og PC'en holder sommerferie. Nogen der ved hvilken algoritme der benyttes? Der er vel ikke MP3@320kbit/s? |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
AAC 320 vs flac. Ikke ret megen forskel IMO.
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |