|
Kan ikke afinstallere app på tv |
Besvar |
Forfatter | ||
henrik-d
Bruger Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2024 kl. 20:30 |
|
Hej, jeg kan ikke hitte ud af hvordan jeg afinstallerer en app fra dette smart tv: Panasonic TX-55EZ950E. Kan nogen hjælpe? Vh Henrik Redigeret af henrik-d - 13-Januar-2024 kl. 20:33 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske kan du, måske ikke hvis den er for-installeret fra fabrik. Hvilken en er det?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
henrik-d
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er Netflix
|
||
henrik-d
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for link. Desværre er det ikke samme tv-billede jeg har at arbejde med som fyren i videoen. Jeg får feks intet værktøjssymbol frem som jeg kan trykke på.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej jeg er også i tvivl om det kan lade sig gøre på WebOS. Videoen viser nok et android styresystem som nogle Panasonic TV er udstyret med.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8595 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Panasonic bruger ikke WebOS, og det er heller ikke Android i den video.
Netflix kunne til gengæld godt være en af de apps, der ikke kan afinstalleres. |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var efter hukommelsen, der ikke er hvad den har været Og jeg skrev også at visse apps ikke kan af-installeres, såsom Netflix.
|
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |