recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke afspille All Reg på Pio LX91
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan ikke afspille All Reg på Pio LX91

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke afspille All Reg på Pio LX91
    Sendt: 16-August-2011 kl. 18:19
Jeg har lige modtaget denne BD fra US. Men den kører kun introen med Sony Pictures med lyd, og så stopper den og der står TOP MENU på afspilleren og sort skærm på monitoren. Hvor står det på coveret hvilken Region den er?Confused

front cover
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har lige modtaget denne BD fra US. Men den kører kun introen med Sony Pictures med lyd, og så stopper den og der står TOP MENU på afspilleren og sort skærm på monitoren. Hvor står det på coveret hvilken Region den er?Confused

front cover
Det plejer at stå ca. på sidste linie på bagsidenTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 18:46
Nope! Der står noget om Copy-Protection og Parental Guidance Suggested og at produktet kun er autoriseret til salg i USTongue
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 18:51
Så er det sq nok en A du har fået fingrene i Kampus.

Men jeg har checket et antal BD´er, og regionskodningen står typisk som jeg skrevTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
soeras Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-April-2011
Sted: København
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 19:29
Jeg har lige checket den på Blu-ray.com og der står den som region A,B og C (All region). http://www.blu-ray.com/movies/Jumanji-Blu-ray/23187/#RegionCoding
Regions koden står som bogstaverne A,B og C inde i en sekskant, og på det billede af bagsiden er er de der alle tre.
På min Panasonic BD afspiller kommer der en fejlmelding som det første når det er en region den ikke kan afspille, så når den spiller introen først, så lyder det ikke som regions fejl.
Det kunne lyde som om der er kompatibilitets problemer, så firmwaren i din BD afspiller skal opdateres.
Jeg havde en film hvor den kom frem til menuen, men der var ikke nogle menupunkter at trykke på. Den fik jeg afspillet ved trykke på "stop" derefter på "1" og derefter på "enter", så startede filmen uden om menuen. Dette var ganske vist på en Panasonic, men det kan være at det virker på Pioneer også.

Hilsen
Søren 
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 19:29
Nope! Der var faktisk én som gjorde mig opmærksom på at der lige er kommet ny opdateringer til Pio's afspillereTongue Og nu virker den, tak for hjælpen JohnEmbarrassed
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af soeras soeras skrev:

Jeg har lige checket den på Blu-ray.com og der står den som region A,B og C (All region). http://www.blu-ray.com/movies/Jumanji-Blu-ray/23187/#RegionCoding
Regions koden står som bogstaverne A,B og C inde i en sekskant, og på det billede af bagsiden er er de der alle tre.
På min Panasonic BD afspiller kommer der en fejlmelding som det første når det er en region den ikke kan afspille, så når den spiller introen først, så lyder det ikke som regions fejl.
Det kunne lyde som om der er kompatibilitets problemer, så firmwaren i din BD afspiller skal opdateres.
Jeg havde en film hvor den kom frem til menuen, men der var ikke nogle menupunkter at trykke på. Den fik jeg afspillet ved trykke på "stop" derefter på "1" og derefter på "enter", så startede filmen uden om menuen. Dette var ganske vist på en Panasonic, men det kan være at det virker på Pioneer også.

Hilsen
Søren 
Du har ret! Jeg overså den der bikube-trekant, og der står A B C, så den er god nok. Og nu har jeg lige lagt seneste SW på afspilleren, og nu spiller denBig smile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 19:35

Nope! Der var faktisk én som gjorde mig opmærksom på at der lige er kommet ny opdateringer til Pio's afspillereTongue Og nu virker den, tak for hjælpen JohnEmbarrassed
Gnæk, gnæk, gnæk, gnæk...............LOL

Nu har du jo købt afspilleren af mig, og min aftersale services er bare eneståendeLOL
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Gnæk, gnæk, gnæk, gnæk...............LOL

Nu har du jo købt afspilleren af mig, og min aftersale services er bare eneståendeLOL
Det manglede da barePartyLOL
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu