|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 16-August-2011 kl. 18:19 |
|
Jeg har lige modtaget denne BD fra US. Men den kører kun introen med Sony Pictures med lyd, og så stopper den og der står TOP MENU på afspilleren og sort skærm på monitoren. Hvor står det på coveret hvilken Region den er?
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Nope! Der står noget om Copy-Protection og Parental Guidance Suggested og at produktet kun er autoriseret til salg i US
![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Så er det sq nok en A du har fået fingrene i Kampus.
Men jeg har checket et antal BD´er, og regionskodningen står typisk som jeg skrev
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
soeras ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2011 Sted: København Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Jeg har lige checket den på Blu-ray.com og der står den som region A,B og C (All region). http://www.blu-ray.com/movies/Jumanji-Blu-ray/23187/#RegionCoding
Regions koden står som bogstaverne A,B og C inde i en sekskant, og på det billede af bagsiden er er de der alle tre. På min Panasonic BD afspiller kommer der en fejlmelding som det første når det er en region den ikke kan afspille, så når den spiller introen først, så lyder det ikke som regions fejl. Det kunne lyde som om der er kompatibilitets problemer, så firmwaren i din BD afspiller skal opdateres. Jeg havde en film hvor den kom frem til menuen, men der var ikke nogle menupunkter at trykke på. Den fik jeg afspillet ved trykke på "stop" derefter på "1" og derefter på "enter", så startede filmen uden om menuen. Dette var ganske vist på en Panasonic, men det kan være at det virker på Pioneer også. Hilsen Søren |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nope! Der var faktisk én som gjorde mig opmærksom på at der lige er kommet ny opdateringer til Pio's afspillere
![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() Nu har du jo købt afspilleren af mig, og min aftersale services er bare enestående
![]() |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |