recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke afspille Blue Ray via drev
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan ikke afspille Blue Ray via drev

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lazy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Juli-2011
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke afspille Blue Ray via drev
    Sendt: 03-Juli-2011 kl. 17:42
Hej igen,

Mit mediacenter er tilkoblet sony receiver via hdmi og fra receiver vidre til sony-tv via hdmi igen.

Når jeg afspiller blue-ray film der ligger på mediacenterets hd viker alt perfekt incl. hd lyd. Men når jeg sætter en blue-ray film i blue-ray drevet skriver den "cyberlink powerdvd is not able to play the protected content on your digital output device" det er når jeg forsøger med powerdvd.

Jeg har også forsøgt med tmt3 samt tmt5, her skriver den blot noget med at mit udstyr ikke er hdcp-kompatibel. Men det er det, det har også virket fint tidligere med samme udstyr.

Jeg har:
drev lite-on Blue-ray
win7 32bit med sp1
Sony STR DG820 receiver
grafikkort Gainward GeForce GTS 450 1GB GDDR5 
skærm Sony KDL-55NX810

Er der nogen der kan hjælpe ? Disapprove
Til top
Lazy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Juli-2011
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2011 kl. 20:20
Ikk fordi det er specielt vigtigt eller noget, bruger det stort set aldrig på den måde alligevel men syntes bare det var mærkeligt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu