|
Kan ikke åben iphone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2365 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2022 kl. 10:16 |
Min far har problemer med sin iphone se.
Så vidt jeg kunne høre, blev han bedt om at indstille fingertouch. Jeg troede man kunne springe den slags over; det var da muligt på vores iPads. Me det mente han ikke det var. Det blev indstillet, og da han ville bruge telefonen næste gang, kunne han ikke åbne den. Han blev bedt om en 6 cifret kode, men den kunne han ikke huske. Hvilke muligheder har han for at komme ind i telefonen? Skal han have den tilslutte pc med iTunes installeret, eller er der andre veje ind?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din far er nødt til at gendanne sin iPhone.
Alt på den slettes, så hvis han ikke har sikkerhedskopi, er det ikke godt. Og de 6 cifre kode kan godt laves til en 4-cifret bagefter.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Bliver iPhonen benyttede med et Apple id? I så fald skal han logge ud, men det kræver at han kan huske sit password til sit Apple ID.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2365 |
Tak.
Info er formidlet videre.
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1217 |
Jeg har aldrig været ude for, at TouchID ikke virkede.
Er det den rigtige finger, han prøver med?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Det skulle det være. Jeg spørger ham senere.
|
|
![]() |
|
Det virker ikke. Telefonen skriver "iPhone er ikke tilgængelig. Prøv igen om en time". Det har den gjort mange gange. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |