|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() Sendt: 30-Maj-2011 kl. 10:21 |
Jeg kan ikke åbne hjemmesiden Megaupload.com, og det kan jeg ikke på nogle af pc'erne i huset. Har kigget, læst og rodet og fundet ud af, at det er min internetudbyder (ISP), der blokerer for mig. Hvis jeg kører via www.hidemyass.com, der skifter min IP ud, så kan jeg sagtens, men det er ikke en holdbar løsning. Er der nogen, der kan hjælpe mig? Foruden at skifte internetudbyder...
|
|
![]() |
|
ingatellent ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Skift DNS-server.
Hvis ikke du har noget imod at sende alle dine DNS-opslag en tur forbi google er der en vejledning her: http://code.google.com/speed/public-dns/docs/using.html |
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Jeg har faktisk oprettet en bruger på opendns.com, og skiftet min DNS, men det virker ikke. I hvert fald ikke med deres (208.67.222.222 og 208.67.220.220).
|
|
![]() |
|
ingatellent ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Så har jeg ikke noget godt bud på hvordan din (ukendte) internetleverandør spærrer. Kan du åbne the pirate bay? Med opendns? Uden?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er TDC Hometrio og uTorrent vil heller ikke, hvis det hjælper?
Og jeg kan godt åbne thepiratebay.org :/ Hjælper det ikke, at jeg godt kan gennem hidemyass?
|
|
![]() |
|
![]() |
Skifter du DNS på computeren eller i din TDC Hometrio-router?
Det er stadigt interessant at vide om thepiratebay virker med opendns og ikke uden opendns (for at finde ud af om de spærrer for den via DNS - hvis de gør burde det jo være det samme med megaupload, med mindre det slet ikke er TDC der spærrer for den). |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke nogen TDC Hometrio-router..? Har deres modem, og så har jeg smidt en trådløs router i den, og så har jeg konfigureret routeren til en ny DNS.
Kan man konfigurere deres modem med en kablet forbindelse? Kan godt komme på Pirate Bay uden at skifte DNS.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ingen, der kan hjælpe mig?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du har skiftet dns i modemet, er du så sikker på din *computer* bruger den dns?
Hvordan har du fundet ud af at det er TDC der spærrer for Megaupload? Det lyder mærkeligt når de øjensynligt ikke spærrer for TPB. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |