|
Kan ikke downloade Windows 10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2015 kl. 08:00 |
Min nye mini PC som er præinstalleret med Windows 8.1 har stået hele natten og forsøgt at downloade Windows 10 fra Windows Update. Der står at den downloader setup files, men der sker overhovedet ingen fremskridt og der kommer heller ingen fejlmeddelelser. Her til morgen genstartede jeg se PC'en og startede forfra - desværre med samme resultat. Hvad sker der lige her?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tja det er ikke godt at vide - men der er en mia mio artikler på computerworld.dk nu omkring win10 - blandt andet hvordan du downloader den udenom. du kan sagtens opgradere fra en usb-stick. det behøver ikke nødvendigvis liiiiige være direkte download->upgrade.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet er løst. Jeg lod PC'en stå og downloade mens jeg var på arbejde. Da jeg kom hjem var filen hentet og klar til at installere.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |