Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
metal_hansen
Junior bruger
Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
|
Sendt: 26-August-2007 kl. 18:47 |
så er jeg tilbage fra ferie, og kæmper så videre med mit media center...
har fundet en der har fået 4 tunere til at virke, så jeg prøver at kigge på om han har fat i noget der kan bruges til at få mine 2 til at virke :)
|
 |
Bygone
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Point: 973
|
Sendt: 27-August-2007 kl. 09:16 |
Jeg kører Vista Medie Center med Hauppauge PVR-500 som har dual tvtuner i sig og jeg kan sagtens, LÆS sagtens bruge begge tunere til at optage fra, så der må være noget gal med den tuner du har investeret i forhold til medie centret eller også er der noget opsætning i medie centret du mangler, kan dog ikke lige komme på hvad det skulle være.
|
|
 |
metal_hansen
Junior bruger
|
Sendt: 29-August-2007 kl. 19:19 |
argh min trådløse forbindelse røg lige - men jeg prøver at skrive min lange post i kort form igen:
jeg har nu fået media centeret til et par nye ting - men det virker stadig ikke - hvis jeg prøver at optage på én kanal og så prøver at slå over på en anden siger den at tuneren er optaget?!!
Er der ikke en venlig sjæl der gider kigge på den?! jeg bor i Odense C og har bil, og henter og bringer meget gerne - og jeg gir også kaffe og kage og en bajer og mere til, hvis der er en der gider kigge på den. Jeg forventer ikke at den kommer til at virke - jeg vil bare gerne ha en anden til at kigge på problemet :)
Håber dælme der er en der melder sig, for jeg er godt nok træt af at ha et MC der ikke virker!
plz help! 
|
 |
whoopsdk
Bruger
Oprettet: 31-August-2005
Sted: Nysted
Point: 84
|
Sendt: 29-August-2007 kl. 19:39 |
Som skrevet i en tidligere post vil jeg gerne komme og kigge på det. Har sendt dig en PM.
|
 |
metal_hansen
Junior bruger
|
Sendt: 29-August-2007 kl. 21:02 |
whoopsdk skrev:
Som skrevet i en tidligere post vil jeg gerne komme og kigge på det. Har sendt dig en PM. |
1000 tak!! sms sendt  
|
 |
metal_hansen
Junior bruger
|
Sendt: 03-September-2007 kl. 15:02 |
YIHAA så har jeg fået hul på bylden!!!
Jeg fandt et tilføjelsesprogram som åbenbart var præinstalleret i min Vista installation, og da jeg fjernede det (det var noget software til min tuner) så kan jeg nu pludselig se et program og optage et andet - eller optage to samtidig.
MEN MEN MEN - jeg kan kun finde digitale kanaler?! ligegyldigt hvilket postnummer jeg vælger i guiden (programguiden) så finder den kun digital opsætning(manual) - hvad gør jeg forkert/ kan jeg gøre anderledes?!? hjælp!
|
 |
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 03-September-2007 kl. 22:59 |
metal_hansen skrev:
YIHAA så har jeg fået hul på bylden!!!
Jeg fandt et tilføjelsesprogram som åbenbart var præinstalleret i min Vista installation, og da jeg fjernede det (det var noget software til min tuner) så kan jeg nu pludselig se et program og optage et andet - eller optage to samtidig.
MEN MEN MEN - jeg kan kun finde digitale kanaler?! ligegyldigt hvilket postnummer jeg vælger i guiden (programguiden) så finder den kun digital opsætning(manual) - hvad gør jeg forkert/ kan jeg gøre anderledes?!? hjælp!
|
det er kun analog eller digitalt som kan vælges i MCE. Så du må vælge det i starten når du sætter det op, at du ikke ønsker den digitale i brug..
|
 |
metal_hansen
Junior bruger
|
Sendt: 03-September-2007 kl. 23:54 |
yes men problemet er at jeg ikke får mulighed for at vælge det...
men jeg er nu kommet så langt at jeg tror det er et driverproblem - jeg arbejder videre med det imorgen /asap, da jeg tror jeg er tæt på en løsning 
|
 |
metal_hansen
Junior bruger
|
Sendt: 04-September-2007 kl. 21:13 |
YES har fået det til at virke!! forklaring følger imorgen
|