recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kan ikke finde DR1 HD DVBViewer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kan ikke finde DR1 HD DVBViewer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 09:36
Vi har vores egen infokanal liggende på S5 og den har jeg aldrig kunne finde på mit Pana 42X10Y tv, og kan nu heller ikke se DR1 HD samt ARD HD, kunne de 2 kanaler være flyttet ned på S5?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 03:44
Oprindeligt skrevet af Foss Foss skrev:

Vi har vores egen infokanal liggende på S5 og den har jeg aldrig kunne finde på mit Pana 42X10Y tv, og kan nu heller ikke se DR1 HD samt ARD HD, kunne de 2 kanaler være flyttet ned på S5?

DR1 HD (som hos YouSee hedder "DR 1") ligger i samme mux som ARD HD, SVT2HD og InfoHD. Der er en række tråde om problemer med dette mux. Læs/søg på recordere.dk...
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér evilguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

er det andre som ikke kan finde den med DVBViewer
yousee

Finder du de andre kanaler i samme mux: ARD HD, SVT2HD og ikke mindst InfoHD? Hvis nej, er det måske en transponder (frekvens) liste som skal opdateres.

Jeg ved ikke hvordan dvbviewer fungerer men den DVB software som jeg bruger på Linux skal generelt have en frekvensliste som input. Medmindre man laver et blind scan over alle frekvenser og QAM typer.

Hos YouSee hedder 576i udgaven af DR 1 kanalen "DR1" mens 720p udgaven hedder "DR 1".

Hvilken frekvens skal DR1 i HD, ARD HD, SVT2HD osv. ligge på?
Til top
Markh Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2006
Sted: København
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Markh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af evilguy evilguy skrev:

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

er det andre som ikke kan finde den med DVBViewer
yousee

Finder du de andre kanaler i samme mux: ARD HD, SVT2HD og ikke mindst InfoHD? Hvis nej, er det måske en transponder (frekvens) liste som skal opdateres.

Jeg ved ikke hvordan dvbviewer fungerer men den DVB software som jeg bruger på Linux skal generelt have en frekvensliste som input. Medmindre man laver et blind scan over alle frekvenser og QAM typer.

Hos YouSee hedder 576i udgaven af DR 1 kanalen "DR1" mens 720p udgaven hedder "DR 1".

Hvilken frekvens skal DR1 i HD, ARD HD, SVT2HD osv. ligge på?

247,5 MHz i Hovedstadsområdet.

/Mark
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu