|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() Sendt: 09-August-2008 kl. 11:51 |
Har flyttet lidt rundt i soveværelset og kunne godt bruge et ny tv bord. Det skal siges at det jeg har i tankerne muligvis ikke engang er et tv bord.
Har bare set det hundrevis af gange før, og nu kan jeg bare ikke finde det nogen steder. ![]() Forestil jer en rektangel, men med afrundede hjørner. Det ser ud til at være lavet i een plade, der er bukket 4 gange. Materialet er hvid melamin. Nogen der ved hvilket jeg snakker om, og hvor jeg kan finde det? Har selv prøvet at kigge på Ikea, idemøbler og lign. uden held. På forhånd tak |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Til at hænge på væggen som disse?
http://www.bolia.com/retail/new_product.asp?catalog_name=Fur niture&categoryname=Wall%20unit&product_id=271300000 &Fabriccolor=0&variant1=0&variant2=0&variant _id=271375050&Expand=$2$$5$&ISOLanguage=DNK Eller til at stå på gulvet?? MVH ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Formen er præcis som dem!
![]() Dem jeg har set har været til at stille på gulvet, og lavet i væsentlig materiale. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Lavet i hvad-for-noget materiale - væsentlig?? EDIT: Her er et der ligner til at stille på gulvet, fra Ilva: http://www.ilva.dk/produkt/56600068/kube?maingroupurl=borde& amp;webgroupid= Redigeret af Asklepios - 09-August-2008 kl. 12:24 |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Hah! Tror sku da det er sådan en! Ilva, ja doh! Sådan en har vi jo ikke hernede, så har slet ikke skænket det en tanke!
Tusind tak :) |
|
![]() |
|
![]() |
Det var da så lidt... ![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
Tror nu nok det bliver sådan en her i stedet for:
http://www.ilva.dk/produkt/58700331/cana?maingroupurl=borde& amp;webgroupid= Samme princip, bare mindre. Egner sig lidt bedre til et 26" end et helt stuebord :) |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Jeg kan så tilføje at den sidste model passer perfekt til en Onkyo 805 + dvd-afspiller m.m. :-) (og en DLS C55 ovenpå) |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
![]() |
Cool. Så tror jeg lige der ryger sådan en i kurven :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |