|
Kan ikke finde sang |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2014 kl. 17:26 |
Nu har jeg ledt efter en sang i et par uger uden held. Hørte den i fitness centeret for et par uger siden og har prøvet at skrive det af teksten jeg kan huske i Google som jeg plejer men dette hjælper ikke. Der er en dansk sang, mandlig sanger. Jeg kan huske følgende af omkvædet, "for jeg rejser mig op, støver mig af, jeg ved jeg var væk men nu er jeg tilbage". Siger det nogen noget? :)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle vel ikke være http://barbaramoleko.dk/rejser-mig-op-tekst/
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
Nu har jeg ledt efter en sang i et par uger uden held. Hørte den i fitness centeret for et par uger siden og har prøvet at skrive det af teksten jeg kan huske i Google som jeg plejer men dette hjælper ikke. Der er en dansk sang, mandlig sanger. Jeg kan huske følgende af omkvædet, "for jeg rejser mig op, støver mig af, jeg ved jeg var væk men nu er jeg tilbage". Siger det nogen noget? :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Soundhound App kan kende den, hvis du kan synge den.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |