|
kan ikke finde sonos |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det strider altså imod mit eget setup, hvor mine enheder er hhv. på trådløs og Ethernet, og min Android controller er på 5Ghz netværk.
|
|||
![]() |
|||
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Og flere steder bekræftes det at 5GHZ er no go.
Er jo simpelt at teste om det virker, tag din IOS enhed f.eks. og gå ind i netværk, tryk på 5GHZ netværket og tryk så glem dette netværk. Nu vil din enhed koble sig på 2,4GHZ netværket, hvis du har tastet passwordet ind til det engang tidligere. Så kan du se om det hjælper, jeg tror det er dit problem, jeg har selv haft den samme udfordring. |
|||
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
jamen om jeg er på 2,4 eller 5 ghz går ingen forskel
|
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
En skam du har fået den opfattelse af SONOS. Men kan da godt forstå det med den førstegangsoplevelse.
Jeg har oplevet det een gang med mit SONOS, og det var lige i starten. Fik hjælp fra sonos-supporter ved at sende en diagnose ind. De kontaktet mig hurtigt via mail, og sagde min SONOS bridge stod for tæt på mit netværksudstyr. Med lidt undren flyttede jeg min bridge væk, og så kom det til at virke.. Det har kørt stabilt lige siden, så det var heldigvis en nem en at fikse for mig. Jeg bruger stadigvæk bridge, selv om det trådløse nu også fungere ganske fint. Men håber du når at blive glad for SONOS, før du returnerer det.. Det er nemlig et super fedt lydsystem.
|
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
jamen lyder da til support kan hjælpe. det vil jeg prøve.
Vildt at de kan se hvor tæt din sonos står på din router.. "problemet" hos mig er at jeg har alt grej samlet så det er gemt væk og ikke fylder osv. så det kan da sagtens tænkes der er noget interference. så umiddelbart kan jeg jo selv prøve ved at flytte min sonos. bare lidt "bøvlet" og eftersom det er kablet troede jeg ikke Wifi var i brug, og at det var min router det styrede wifi signalet.
|
|||
![]() |
|||
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det må være forskelligt hvad der fungerer for min bridge står ca 10cm fra min router og det spiller bare max.
Det med om den er på 2,4 eller 5ghz sommermad siger kan jeg heller genkende, da min tlf og iPad kører på 5ghz nettet og mine sonos enheder er sluttet til trådløs endda. Jeg havde problemer med udfald, ingen sonos mm som dig og endte med at skifte standard routeren ud med en Asus og siden da har det bare spillet max, selv med en flytning i mellemtiden. Jeg vil anbefale dig at prøve en anden router og se om ikke det funger |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |